Skip to main content

Goede dag

 

Ik ben sins kort overgestapt van telfort naar kpn mij werd beloofd dat alles het zelfde zou blijven.

Maar niet dus nog steeds geen dubbele data mobiel en geen 5 euro korting op abonnement.

En ik zou een tv van samsung ontvangen en hoort sins de internet aan is gesloten niks meer hier over.

Ik heb 2 keer telefonisch contact gehad telkens wordt mij beloofd dat alles binnen 1 week geregeld zou zijn niet dus.

Heb alleen ellende sins ik ben overgestap als het niet op korte termijn wordt geregeld wil ik het contract ontbinden waar ik recht op heb.

 

MVG 

@Ponshai Allereerst welkom op ons Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Vervelend dat dit niet vlekkeloos voor je verloopt.  Zo te horen heb je inderdaad recht op de 5 euro korting en de tv. Ik wil graag even met je meekijken, hier heb ik wat gegevens voor nodig. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? De gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators. Ik hoor graag van je.


Ik heb de profiel ingevuld en bedankt voor uw bericht hoop dat het nu wel wordt opgelost.

Hoe zit het met mijn dubbele internet data? ik heb normaal 20 gb en sins het overgezet is naar kpn maar 10 gb.


Daar zijn we weer, ik heb het even nagevraagd aan onze Telfort Expert. Ik had in eerste instantie niet door dat het ging om een oud Telfort abonnement. Na de migratie van Telfort naar KPN behoud je dezelfde voordelen. Jij had dubbele data bij Telfort en geen 5 euro korting, dit blijft gelijk en staat goed in het systeem! Je hebt dus 20 GB. Is dit niet te zien in MijnKPN? 
De verwarring komt door mij omdat ik dacht dat het ging op een nieuw KPN abonnement (mijn excuses). Nieuwe KPN abonnementen hebben we namelijk géén dubbele data meer, maar dus wel de 5 euro korting. Als je je abonnement zou verlengen naar een nieuw KPN abonnement (wat nog niet mogelijk is i.v.m. contracttermijn), dan worden de voordelen anders.

Betreft de tv, ik ga ervan uit dat jij volgende week een track&trace code ontvangt. Klanten ontvangen 4 weken na de activatie datum (over twee dagen in jou geval) een track & trace code. Als je deze maandag nog niet hebt ontvangen, wil je mij dan een berichtje sturen, want dan ga ik een ticket aanmaken. 


Bedankt ik heb idd geen 20gb maar 10gb sins jullie het hebben overgezet naar kpn. En thuis internet ben ik wel overgestapt van telfort naar kpn. Wat betreft de tv wacht ik nog even af.

 

Fijn weekend


@Ponshai Dat is gek, ik zie overigens dat er twee bundels van 10.000MB aan je zijn toegekend. Als je de MijnKPN opent zie je dus alleen 10GB staan? Ik ga het voor je navragen want ik vermoed dat dit dan nog wijzigt/ aangepast wordt in het systeem. Ik kan je in ieder geval met zekerheid zeggen dat je de 10GB gerust op kunt maken, omdat er nog een 10GB bundel onder hangt. 


Hartelijk bedankt ik zou het even afwachten. Ik heb wel weer een bericht gekregen over de tv ik moet weer 4 weken wachten. de mail die ik heb ontvangen heb ik inmiddels al 3 keer ontvangen.


@Ponshai Ik heb even voor je gekeken op de nieuwst uitlever planning.’Begin week 9’ staat genoteerd. Dit betekent dat je begin week 9 de tv moet gaan ontvangen. Helaas durf ik dit niet hard te bevestigen, omdat we er een aantal keer mee op de koffie zijn gekomen en klanten hebben telleurgesteld. Dit is overigens wel de meest concrete planning die we tot nu toe gehad hebben. Hier ontvang je tegen die tijd natuurlijk een bevestiging over. 


Dankjewel voor het doorgeven wens u een fijne avond toe


Goede dag sins vandaag is mijn nieuwe belbundel ingegaan ik heb nog steeds geen dubbele data. Ik ben al zolang bezig elke keer wordt er tegen mij gezegd dat het opgelost is. Ik hoor eigenlijk bij elkaar nu rond de 60000 mb te hebben heb nu 40000 mb. Zie foto van gister en vandaag

 


 


@Ponshai Bedankt voor het terugkomen in dit topic. Ik heb even de afdeling aangeschoten die gaat over de KPN Compleet registratie wat er aan de hand is. Helaas werken zij tot 1700 uur. Ik hoop morgen bij je terug te kunnen komen met een antwoord. 


@Ponshai Ik heb contact terugkoppeling over de verdubbeling. De voorwaarde om de verdubbeling van data te krijgen bij het Telfort abonnement is, dat je minimaal 2 Telfort producten moet hebben, was je hiervan op de hoogte. Op dit moment is alleen het 06-nummer nog van Telfort aangezien internet op 9 januari naar ons toe is gekomen. Heb je nog een 06-nummer van Telfort in bezit, in dat geval zou ik dat nummer kunnen toevoegen aan het huishouden zodat je weer de verdubbeling krijgt.   


Bedankt voor het doorgeven. Tegen mij hadden ze gezegd dat er niks zou veranderen als ik naar kpn zou gaan anders was ik bij telfort gebleven heb nu totaal geen voordeel. krijg ook geen korting zoals jullie hebben belooft op mijn abonnement. Ben nu veel duurder uit. Ik ga overstappen naar een anderen provider. 

maar voor als nog bedankt

 

MVG 


Alleen de dubbele data is komen te vervallen toch? Als ik kijk naar je datagebruik, verbruik je slechts een fractie van alle MB's die je hebt.  Betreft het Thuis abonnement, heb je gekozen voor de Samsung TV i.p.v. de korting. Vandaar dat er geen korting aanwezig is. Jammer om te horen dat je overweegt over te stappen naar een andere provider. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan ben je van harte welkom hier op ons Forum! 


Reageer