Skip to main content

Mijne Heren,

Betreft  abonnement klant nr. ******,

 

,Op 20 januari 2020 zijn wij overgestapt van Caiway naar de KPN.

Het abonnement bij de KPN zou 20 februari 2020 ingaan en de KPN zou de overstap regelen, maar helaas.

Van de Caiway kreeg te horen, dat  het abonnement pas op 15 april 2020 beëindigd kan worden.

Hoe gaan wij dat nu doen; en een factuur van de KPN en een van Caiway.

Komt u ons tegemoet, met een gedeeltelijke vergoeding van de factuur kosten.

Hopelijk snel een reactie van jullie.

 

Met vriendelijke groet.  

A.H. Veldhuis- van Os

 

*Admin: gegevens verplaatst naar KPN Forum profiel i.v.m. privacy en eigen topic voor je vraag aangemaakt 

 

Goed dat u hier uw verhaal verteld. Een medewerker reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc. Dus niet hier invullen want dan ziet iedereen het. Als u dat invult kan de medewerker meteen in uw dossier kijken.


Lijkt me niet. Als u een abonnement bij caywai hebt lopen tot 15 april, dan zult u dat toch echt zelf moeten betalen. Dat gaat KPN niet voor u doen.


Hoi @Laurentius en welkom op het forum! Ik ben geen heer maar ik reageer toch. :wink: Ik heb de bevestiging van je bestelling bekeken die je op 21 januari hebt ontvangen, hierin staat dat er geen gebruik wordt gemaakt van de overstapservice. Dat houdt in dat we Caiway qua vaste diensten in elk geval niet voor je op hebben gezegd en dus niet weten dat het contract daar opzegbaar is per 15 april. 

Ik kan je hierin niet tegemoetkomen. Wanneer er geen gebruik wordt gemaakt van de overstapservice gaan we er vanuit dat je zelf de diensten opzegt bij je huidige provider en, indien je de opzegging door laat voeren, akkoord gaat met een eventuele afkoopsom van Caiway of de dubbele kosten voor beide diensten. 

De enige manier om dubbel betalen t/m april te voorkomen is om je bestelling bij KPN te annuleren, hoe jammer ik dit ook vind. Je hebt, vanaf het moment dat je diensten bij ons actief zijn, 14 dagen bedenktijd. Gezien je aangeeft dat die van jou op 20 februari in is gegaan kun je hem dus nog annuleren. Hiervoor kun je bellen naar 0800-0402 en vragen naar de afdeling opzeggingen. Hopelijk zien we je in april dan toch weer terug bij ons. :smile:


Reageer