Skip to main content
Beantwoord

Overstap ziggo naar kpn niet goed gegaan

  • January 16, 2021
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

Beste KPN, 

Helaas is bij onze overstap van Ziggo naar KPN de overstap service niet goed gegaan en hebben we uiteindelijk zelf moeten opzeggen nog 1.5 maand dubbel moeten betalen. 

We hebben wel degelijk de overstapservice erbij genomen en dat staat ook in de orderbevestigings e-mail. Onze aansluiting is op 19 november jl geactiveerd door de monteur. Toen ik eind november zelf Ziggo belde om te controleren bleek dat ze van niks wisten en ik zelf genoodzaakt was alsnog op te zeggen. 

Kunt u alsnog deze anderhalve maand dubbele lidmaatschap vergoeden?

 

Vriendelijke groeten, Ron

Beste antwoord door Alex van KPN

Top! Ik laat het bij deze verwerken. Dit wordt verwerkt op je volgende factuur of de factuur erop. Ik verwacht de volgende aangezien je nieuwste factuur een paar dagen geleden is gepubliceerd. :relaxed:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 19, 2021

Hi Ron, welkom hier. 

Als dat in de bevestiging staat hoor je niet dubbele kosten te maken. 

Ik kijk even mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 22, 2021

Hi @Alex_P , ik heb mijn profiel ingevuld, ik hoop dat dat alle gegevens zijn die je nodig hebt?

groeten, Ron


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 23, 2021

Dankjewel, het staat inderdaad in de bevestigingsbrief. Dus we gaan het vergoeden. Ik heb nog wel de facturen van Ziggo nodig. Ik heb je een privébericht gestuurd. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 27, 2021

@RVDB-AMS  Dankjewel voor de facturen, in goede orde ontvangen. Ik zie dat Ziggo op 26 december is opgezegd terwijl dit vanaf 19 november had moeten gebeuren. Op basis van het maandbedrag van € 64,45 kom ik uit op een vergoeding van € 82.- afgerond. Zie ik dit goed?  


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 27, 2021

Hi @Alex_P , Dit is wat mij betreft helemaal goed! 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2021

Top! Ik laat het bij deze verwerken. Dit wordt verwerkt op je volgende factuur of de factuur erop. Ik verwacht de volgende aangezien je nieuwste factuur een paar dagen geleden is gepubliceerd. :relaxed: