Skip to main content

na veel problemen in onze binnen komende MB's (bleek na veel over een weer buiten te zijn ipv de genoemde problemen binnen) is het aantal MB's gelukkig verhoogd, maar zeker nog geen 100 punten.

Nu heb ik laatst contact gehad hier over en krijg de mededeling de binnenkomende MB's zijn goed dus geen problemen meer.

Dus dat onze TV stoort zowel beneden als boven, of dat de WIFI traag is ligt helaas aan ons zelf.

Ook wouden we kijken naar de optie 2 extra kastjes voor de TV van onze kids, helaas geen optie reden: ja je raad het al er komen te weinig MB's binnen.

Ook wou ik een verandering in onze abonnement aanbrengen, kon geregeld worden werd het maandelijks bedrag alleen wel verhoogd, terwijl ik iets uit wil zetten zodat de kosten naar beneden kunnen.

 

We willen kijken of we er nog met een fatsoenlijke manier met jullie uit komen, maar we zijn inmiddels aan het oriënteren naar een andere provider

Ik stap over naar Ziggo.

Via de overstapservice KPN opgezegd. Een dag later werd ik gebeld door een medewerker van KPN dat hij een aanbod wilde doen om me bij KPN te houden met kortingen, sneller internet enz.

ik was onderweg dus vroeg om het even op de mail te zetten om het te kunnen bekijken.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik een minuut later een mailtje dat mijn abonnement omgezet is naar hussle.

Direct gebeld met KPN. daar kreeg ik excuses. Dit was niet de bedoeling. Het werd gelijk teruggedraaid en de opzegging werd in gang gezet. Even later een mail dat het abonnement beëindigd wordt per 19 december 2020.

nu kreeg ik gisteren weer een mail dat mijn abonnement per 4 december wordt gewijzigd naar Hussle.

Weer gebeld. Er werd verteld dat dit wederom wordt geannuleerd en dat de opzegging wordt doorgevoerd. Gevraagd om bevestiging per mail. Je begrijpt al, tot nu toe geen reactie van KPN.

Wat gaat hier mis bij KPN??????????????


nadeel van ziggo...koper verbinding is dat je uploadsnelheid waardeloos is.

En als de hele straat online is dan daalt de snelheid.


nadeel van ziggo...koper verbinding is dat je uploadsnelheid waardeloos is.

En als de hele straat online is dan daalt de snelheid.

Hallo @fubje , dat geldt ook voor glasvezelklanten die een GPON-aansluiting hebben/krijgen, maar of dat echt merkbaar is.

Ik heb bij UPC/Ziggo daar ook nooit wat van gemerkt als doorsnee gebruiker.

 

 


nadeel van ziggo...koper verbinding is dat je uploadsnelheid waardeloos is.

En als de hele straat online is dan daalt de snelheid.

Hallo @fubje , dat geldt ook voor glasvezelklanten die een GPON-aansluiting hebben/krijgen, maar of dat echt merkbaar is.

Ik heb bij UPC/Ziggo daar ook nooit wat van gemerkt als doorsnee gebruiker.

 

 

Ik vond ziggo echt waardeloos, maar ik heb nasjes draaien en game graag.

En glasvezel is veel stabieler. En qua prijsverschil maakt het weinig uit.

Als je kunt kiezen tussen glasvezel of koper dan zou ik ongeacht provider altijd voor glasvezel gaan.


Hallo @fubje 

Als je kunt kiezen tussen glasvezel of koper dan zou ik ongeacht provider altijd voor glasvezel gaan.

Ben ik 100% met je eens.:relaxed:


Reageer