Skip to main content

Wij hebben thuis internet, tv en telefoon van XS4ALL.

Daarnaast hebben we 3 mobiele abonnementen van KPN (alledrie KPN 2017 Basis).

We maken nu alledrie gebruik van de voordelen van KPN totaal/ XS4ALL totaal:

  • Dubbele data
  • € 5 korting 
  • Gratis onderling bellen
  • MB’s uitwisselen

1 van deze 3 mobiele abonnementen wordt nu omgezet naar: nieuw toestel & KPN Hussel abonnement.

Mijn 2 vragen zijn:

  1. Klopt het dat er voor de overige twee abonnementen sowieso niets verandert qua voordelen?
  2. En welke voordelen (via KPN of via XS4ALL) bestaan er straks nog voor het abonnement dat overgaat naar nieuw toestel & KPN Hussel?

1. Ja, dat klopt. Voor de abonnementen die u niet verlengt veranderd er niets.

2. Dubbele data bestaat niet meer bij Hussel. De overige punten op uw lijstje blijven volgens mij in stand. Maar dat weet ik niet heel zeker.


In aanvulling op het bericht van @Nick83 :

De Hussel voordelen op een rij:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

 


Hoi @Kiek03, welkom op het forum! Ik zie dat Nick en Noordzee al antwoorden hebben gegeven. Die kloppen voor het grootste deel, behalve het stuk over de korting.  

 

Mijn 2 vragen zijn:

  1. Klopt het dat er voor de overige twee abonnementen sowieso niets verandert qua voordelen?
  2. En welke voordelen (via KPN of via XS4ALL) bestaan er straks nog voor het abonnement dat overgaat naar nieuw toestel & KPN Hussel?

 

  1. Dit klopt inderdaad. Abonnementen die je niet verlengt blijven hun huidige voordelen houden.
  2. Het nieuwe Hussel abonnement behoudt de mogelijkheid om data te delen en onderling gratis te bellen met de andere twee mobiele nummers. De dubbele data komt te vervallen, dat is geen Husselvoordeel. De korting is wel een Husselvoordeel, maar deze heeft als voorwaarde dat je een thuisabonnement van KPN erbij hebt. Jij hebt XS4All, dus die Husselkorting krijg je dan niet op dat abonnement.