Skip to main content

Overstap service van Ziggo nar KPN is niet goed verlopen vanwege migratie KPN systeem, (was mij verteld) hierdoor kreeg ik nog een rekening van Ziggo omdat KPN niet goed had opgezegd.

KPN klantenservice gebeld en gaven mij gelijk, helaas is er geen contact meer opgenomen waardoor ik zelf de rekening van Ziggo betaald heb.. Collegae van mij waarschuwden mij al voor dit soort problemen en dat KPN dan niet correct de zaken af heeft gehandeld. En dat voor een nieuwe klant.. (triest)

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@overstap service ik ga even met je meekijken. Zou ik je mogen vragen of je zelf ondertussen Ziggo hebt opgezegd? In gevallen waar het misgaat via de overstapservice is het nodig om dit zelf te doen. Wel staat KPN garant voor de kosten op het moment dat in de orderbevestiging staat aangegeven dat je gebruik maakt van de overstapservice. Om dit en verdere dingen voor je na te kijken zou ik je daarbij willen vragen om even je profiel in te vullen. Laat je hier weten als dat gedaan is?


Ziggo is opgezegd omdat ik de apparatuur terugstuurde, pas op die datum kwam ik erachter dat de overstap service van KPN niet goed gegaan/gelukt was:

Hieronder de bevestiging:

Beste mevrouw, meneer XXXX,

Fijn dat u onze apparatuur terugstuurde. Jammer genoeg betekent dat ook dat het abonnement dat erbij hoort stopt. Dat werkt namelijk niet zonder de apparatuur.

Als het abonnement onderdeel was van een voordelig pakket, dan vervalt de pakketkorting. Wilt u weten hoe uw abonnement er nu uitziet? Check het meteen in Mijn Ziggo

Deze diensten zijn be�indigd

Dienst Einddatum Afkoop resterende abonnementstermijnen
Ziggo Internet 20-11-2020 Nee



Nog een vraag?
Online zijn we altijd open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Kies zelf hoe u contact met ons opneemt.

Fijne dag,

Robin Clements
Directeur Klantenservice


Ik heb je een privébericht gestuurd om de vergoeding in orde te maken voor je.Â