Skip to main content

Er is reeds een ticket voor aangemaakt, echter de overstapservice naar KPN is nog steeds niet gerealiseerd. Eind december jl heeft T Mobile nogmaals de maandnota geïncasseerd.

Vriendelijk verzoek om alsnog de overstapservice te activeren. Wij vertrouwen erop dat de 3 maanden gratis abonnement ingaat op het moment dat de overstapservice is gerealiseerd.

Met vriendelijke groeten,

Tammo van W

Hi @TvanW

 

sorry dat ik nu pas kan reageren op je Topic. Het is momenteel erg druk dus vandaar. Heb je inmiddels al contact gehad? 

Hopelijk heeft T-mobile inmiddels een slotnota gestuurd. Mocht dat niet het geval zijn dan raad ik je aan om even contact met hen op te nemen. Laat je even weten wat zij aangeven? 

 

Ik wacht je bericht af!


Goedemiddag Loes,

T-Mobile heeft vandaag wederom de maandnota geïncasseerd. Ik had de hoop dat het eindelijk gelukt was, maar blijkbaar toch niet.

Ik ga contact met ze opnemen. 

groet Tammo


Zojuist contact gehad met T Mobile klantenservice (na 20 minuten wachttijd voor ik contact had).

Er is geen opzegging via KPN bij hen bekend. Zo jammer dit. Laat het svp regelen.

Mijn klantnummer bij T Mobile is TXA84949

Tenaamstelling: MMC van Waveren

 


Goedemiddag,

het is vandaag de 17e februari 2021 en deze maand heeft En T Mobile En KPN de nota geincasseerd….

Per 1 oktober zou de overstapservice die KPN in het contract heeft staan van kracht worden.

1 maand is de opzegtermijn bij T Mobile, dus per 1 november zou KPN onze provider worden en zou de 3 maanden gratis abonnement ingaan.

Helaas heeft de overstapservice niet gewerkt. T Mobile heeft niks van een overstap gehoord en wij betalen nu dus 2x voor dezelfde service plus nog eens de 1 euro per minuut als je belt wat er aan de hand is. 

Wij hebben er niks aan dat er steeds tickets worden aangemaakt als er verder niets mee gedaan wordt.

Nogmaals mijn klantnummer bij T Mobile is TXA84949 t.n.v. MMC van Waveren. 

Ik denk er heel hard over om KPN op te zeggen en door te gaan met T Mobile.