Skip to main content

Sinds een aantal dagen wil de pagina van de router niet meer laden.

Ik krijg de volgende melding te zien:

Hmm. We kunnen die website niet vinden.

We kunnen geen verbinding maken met de server op bertiebo.blogspot.com.

Als u het juiste adres hebt ingevoerd, kunt u:

    Het later opnieuw proberen
    Uw netwerkverbinding controleren
    Controleren of Firefox toestemming heeft om toegang te krijgen tot internet (u bent mogelijk verbonden maar bevindt zich achter een firewall)

 

Ik heb niets verander aan het IP adres van de router, die is nog steeds standaard.

 

Ik heb de modem herstart, maar het probleem blijft zich voordoen.

Ook antwoorden op eerdere vragen in het forum geven geen oplossingen.

Thuis kan ik sinds gisteravond ook mijn eigen Blogspot (en andermans) niet bezoeken via wifi op Android. In verschillende browsers. Dankzij reacties hier eens “https://” weggelaten. Dat helpt. Maar het zou ook mét moeten werken (zoals voorheen).

KPN gaf me in Facebook chat al een link van een ander topic hierover. Namelijk deze: https://obi41.nl/4cnxuwua (zal daar wijzen op deze).
Zo ging ik in het forum zoeken of iemand een melding had gemaakt over geen Blogspot.

De blogspot van bertiebo bestaat gewoon (ken ik verder niet).


De oorzaak zit dus duidelijk in het malware filter van KPN. Vreemd natuurlijk dat KPN dit zo rigoureus doet, ook nog van het ene op het andere moment (8 april kon ik de *.blokspot.com nog ontvangen 9 april niet meer).

 Blogspot wordt met een google-tool gemaakt en zeer veel toegepast.

Ik zou graag een reactie van KPN hierover zien!


Bij mij werkt het inmiddels weer.


Goedemorgen Allen, bedankt voor de signalen! Ik heb even naar aanleiding hiervan gemaild met een achterliggende afdeling en zij hebben enkele testen uitgevoerd. Als ik de diverse links open lijken ze weer te werken. Kunnen jullie dat bevestigen?


Goedemorgen Allen, bedankt voor de signalen! Ik heb even naar aanleiding hiervan gemaild met een achterliggende afdeling en zij hebben enkele testen uitgevoerd. Als ik de diverse links open lijken ze weer te werken. Kunnen jullie dat bevestigen?

 

Ja: HET WERKT WEER!!!!!!


Goed om te horen! Bedankt iedereen voor de signalen! En post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!


Reageer