Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb vanmiddag meermaals contact gehad met PostNL en KPN, omdat mijn nieuwe Iphone 15 Pro (nog) niet geleverd is. Ik heb zo'n vermoeden dat hij '’kwijt'’ is. Gezien de melding '’fout bij levering'’. 

KPN gaf vanmiddag aan dat zij een onderzoek zouden starten bij PostNL. Krijg ik hier nog bevestiging van? Want ik wil uiteraard ZSM mijn bestelling hebben.

Heb je al gekeken bij je persoonlijke bestelomgeving? https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm


Goedemiddag @JJ83 en welkom hier op ons forum!

Hiervan ontvang je normaal gesproken altijd een bevestiging via de mail. We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is de status op dit moment?


Ik heb een abonnement afgesloten met telefoon die zou geleverd worden is niks geleverd niks gehoord van kpn en of van de koerier echt slechte service


Ik zou kpn even bellen, als ik jou was.


Goedemorgen @Remco39 en welkom hier op ons forum.

 

Ik heb een abonnement afgesloten met telefoon die zou geleverd worden is niks geleverd niks gehoord van kpn en of van de koerier echt slechte service

Zoals @emielstroeve ook al aangeeft, zou ik je in dit geval aanraden om even contact op te nemen met onze helpdesk. Je kunt ze bereiken op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken. 


Reageer