Skip to main content
Beantwoord

personeel wel aanwezig?

• May 19, 2021
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik probeer jullie te bereiken, maar na 10 minuten overgaan hoor ik alleen iemand tegen zichzelf fluisteren? Beetje apart.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hoi @Justice! Ik ben het met je eens dat dit een beetje apart is…. Als ik een wilde gok mag doen, denk ik dat jouw telefoontje automatisch beantwoord is en mijn collega dit niet door gehad heeft dat hij/zij een beller aan de lijn had… Niet top, maar het kan gebeuren! Heb je inmiddels alweer contact gehad met onze klantenservice?

Mocht je nog vragen hebben, dan lezen of horen wij het graag! :wink:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 19, 2021

Belt uwel het juiste nummer? Dat is: 0800 0402.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 19, 2021

Belt uwel het juiste nummer? Dat is: 0800 0402.

Ja zeker. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 19, 2021

Heel merkwaardig. Je zou een computer aan de lijn moeten krijgen. Die is er altijd, gaat nooit met vakantie ofzo 😶

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 22, 2021

Hoi @Justice! Ik ben het met je eens dat dit een beetje apart is…. Als ik een wilde gok mag doen, denk ik dat jouw telefoontje automatisch beantwoord is en mijn collega dit niet door gehad heeft dat hij/zij een beller aan de lijn had… Niet top, maar het kan gebeuren! Heb je inmiddels alweer contact gehad met onze klantenservice?

Mocht je nog vragen hebben, dan lezen of horen wij het graag! :wink: