Skip to main content

Beste,

Onze experia box heeft constant een piepende hoge toon. Als wij de box uitzetten en dan weer aan begint die weer met de vervelende piep.. kan hier iets aan gedaan worden? 

Mvg

Robby

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Maceeeeeey 

Ik gok dat je de ZXV10 H220N hebt, die is ‘berucht’ om dit verschijnsel. Deze Experia Box v7 komt in aanmerking voor omruilen. Met regelmatig voorkomende klachten zoals “wordt erg warm”, “kast verkleurt geel/bruin”, “geeft hoog piepgeluid” en “wifi slecht/valt uit” is dat ook sterk aan te raden.

Bel KPN via 0800 0402 (spreek in: ik wil een medewerker spreken) dan wordt het direct geregeld.


Goedemiddag @Maceeeeeey, bedankt voor jouw berichtje!

Bij een Experia Box V7 komt dit inderdaad vaker voor. Deze kan je dan ook kosteloos omruilen bij ons! Ik heb net even gekeken op jouw adres, maar ik krijg op het moment geen verbinding met het modem. Ik kan dus niet uitlezen welke Experia Box je hebt, en hem daarom ook niet direct omruilen. Ik zou dan willen aanraden om de Experia Box even uit te schakelen voor een half uurtje, en dan met ons te bellen via 0800-0402. Zij kunnen dan, omdat ze geen verbinding krijgen en jij aangeeft dat je Experia Box het niet meer doet, een nieuwe opsturen. Dit kan het beste telefonisch omdat je dan live contact hebt, hier op het Forum hebben we dat niet en moeten we steeds wachten op elkaars reactie.

Ik hoor graag of je het telefonisch hebt weten te regelen!


Reageer