Skip to main content
Beste kpn,



een tijd terug heb ik contact gehad met jullie over de erg lage snelheid op ons adres. Er werd toen verteld dat er waarschijnlijk binnenkort werkzaamheden zouden plaatsvinden in het gebied om daar de snelheid te verhogen. Die waren nog niet ingepland, maar we moesten deze link maar in de gaten houden.



zo gezegd zo gedaan, op 18 maart stond er ineens dat er in mei werkzaamheden gepland stonden (foto 1). Later was dit weer verwijderd en weer later stond er dat er in juli werkzaamheden zouden plaatsvinden (helaas geen foto van gemaakt). Dit werd toen ook na een tijdje weer verwijderd.



Het is telkens een beetje blij gemaakt worden met een dooie mus.



Waarom wordt het telkens gewijzigd en belangrijker, wanneer gaat het wel plaatsvinden?





Admin: screenshot verwijderd, adres was zichtbaar.

Hoi Jeffrey, welkom hier.



Ik het me goed voorstellen dat dit frustrerend is. Zo af en toe gebeurt het dat de netwerkbeheerder tegen obstakels aanloopt waardoor de prognose niet wordt gehaald, wat die precies zijn kan ik zelf niet inzien. Als ik je postcode en huisnummer invoer op de site van KPN Netwerk zie ik wel dat ze ermee bezig zijn.



In de praktijk worden er wijkkasten dichterbij de woningen geplaatst zodat afstand een minder grote rol speelt, ik gok dat ze daar tegen problemen aanlopen. Dit is echter maar een gok. Je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief van KPN Netwerk of proberen om contact (even naar beneden scrollen) met ze op te nemen, ik durf alleen niet te zeggen of ze informatie hebben over een individueel adres.