Skip to main content

Goedemiddag. 

Al vanaf juni ben ik bezig met KPN netwerk om mijn glasvezel aansluiting te realiseren. Mijn Pon lampje blijft knipperen. 

Nu kreeg ik onlangs een mailtje van KPN dat op 5 oktober de aansluiting geregeld zou worden,  maar helaas, weer niets.

Inmiddels heb minimaal 30x gebeld en 20 mailtjes gestuurd. 

Zolang als ik weet ben ik klant van KPN. Maar ik voel me niet als trouwe klant behandeld.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Theseus.2 , welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Allereerst kan je je privégegevens beter in je profiel zetten in plaats van openbaar op het forum.

Als je PON lampje knippert, betekent dat dat er wel signaal is, maar dat er geen verbinding gemaakt kan worden met het gpon netwerk. Grote kans dat het probleem in de wijkcentrale zit, daar zal een monteur naar moeten kijken. Hopelijk wordt het snel via dit forum opgepakt door een KPN-medewerker.


Hi @Theseus.2! Ik snap goed dat glasvezel niet snel genoeg aangesloten kan worden. En we zijn aan het werk om dat voor elkaar te maken. De laatste update die ik zie is van 2 dagen geleden. Ik heb alleen geen datum waarop de installatie plaats gaat vinden. En moet je helaas toch nog om geduld vragen hiervoor. 


Hoi Bram.

Zie je inmiddels al een datum?

vr.gr. Gert 


@Theseus.2 de laatste notitie is van 16 oktober. Met de vraag om een aannemer te sturen om een aanpassing te doen. Ik heb voor de zekerheid gevraagd wat hiervan de status is. 


Is de status inmiddels al bekend?