Skip to main content

Ik heb geen vraag maar positieve feedback en dat mag ook wel eens vind ik. 

Vorige week is KPN monteur bij ons thuis geweest om ons aan te sluiten op KPN glasvezel internet 500 mb en TV. We zaten eerst bij andere provider maar zijn overgestapt. 

En ik moet zeggen geweldig. Internetsnelheid zelfs draadloos bijna 500 MB! Dat haalde ik bij vorige provide bij lange na niet! TV prima mooi helder beeld met nieuw kastje. Lekker klein en het werkt allemaal prima hoor. Boven bij 2e TV ook en aansluiten was fluitje van een cent. Verder heeft de monteur alles keurig beneden aangesloten in de meterkast. Echt netjes gedaan hoor. Kortom hier een tevreden klant KPN! Hopelijk gaat het zo door. 

Met vriendelijke Groet, 

Rob


Admin: eigen topic gemaakt van je bericht iorigineel topic]

Hey @Robert0407, van harte welkom bij KPN en op het forum! 

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de services en diensten en wat leuk dat je dat hier komt vertellen! :blush:

Mocht je toch eens een vraag over één van onze diensten hebben, voel je dan vrij om een topic aan te maken en jouw vraag te stellen! Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat alle informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren. Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen we ook inhoudelijk meedenken.

Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar facturen en andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.