Skip to main content

Wilde eigenlijk vragen of dit spam is, zou allemaal gratis moeten wezen, tot dusver geen verandering gezien.

@GastonCleo bij jou moet het nu ook op 1 Gbit/s staan!


@GastonCleo bij jou moet het nu ook op 1 Gbit/s staan!

Bedankt! Maar tot nu toe is er nog niets veranderd….


Ja, ik zie het! Ik ga er voor je achteraan en hou je op de hoogte.


Ja, ik zie het! Ik ga er voor je achteraan en hou je op de hoogte.

Het is in werking getreden, super!


Wat een vreemde actie van KPN is dit, dat een klein groepje uitverkorenen en reeds bestaande KPN klanten een gratis upgrade krijgt naar 1  Gbit/s en de rest van de KPN klanten daarvoor mogen betalen.

Blijkbaar heeft de ene klant een streepje voor op een andere klant 🙄

Neemt niet weg dat ik blij ben voor diegene die het wel hebben gehad.

 


Wat een vreemde actie van KPN is dit, dat een klein groepje uitverkorenen en reeds bestaande KPN klanten een gratis upgrade krijgt naar 1  Gbit/s en de rest van de KPN klanten daarvoor mogen betalen.

Blijkbaar heeft de ene klant een streepje voor op een andere klant 🙄

Neemt niet weg dat ik blij ben voor diegene die het wel hebben gehad.

 

tja willekeurigheid heeft het mee te maken


Mijn berichten zijn ineens weg/verborgen van dit forum. Aangezien ik nog geen reactie heb ontvangen nog maar even opnieuw:

@Marcia_ ik heb zowel via de post (dm) als via e-mail (edm) de blije toeter van KPN ontvangen met “Van snel Internet naar… Ultrasnel 1 Gbit/s Internet gehad. Mailing 12 juni ontvangen, het poststuk was in de week daarvoor. Verschillende keren gemeld via klantenservice dat er niets veranderde in snelheid (zou binnen week gratis geregeld zijn), verschillende keren te horen gekregen dat ik er recht op heb maar nog even geduld moest hebben. Ik ben benieuwd of ik - net als de anderen hierboven in dit forum - hier wel gehoord word. Aanbod was uiteindelijk dat ik 10 euro per maand extra kon gaan betalen voor de 1 Gbit/s, maar dat gaan we natuurlijk niet doen als je gratis iets aangeboden krijgt.

Ik ben benieuwd..


@Ndberg uw topic staat hier:

https://forum.kpn.com/internet-9/mail-gekregen-over-gratis-snelheidsverhoging-wanneer-krijg-ik-die-598278


Waarom heb ik nog geen aanbod gekregen voor de gratis  1 gigabyte ??


Dit is puur marketing van KPN die gratis snelheidsverhoging van 200 naar 1 gigabit.

voor 200 snelheid moet ik per maand 67,70 euro betalen.

Het is keer de hoogste tijd dat KPN husselklanten ook een gratis snelheidsverhoging doorvoert naar 1 gigabit voor dezelfde prijs.

Ik hoop dat zo snel mogelijk komt die gratis snelheidsverhoging voor KPN husselklanten naar 1 gigabit.


Ja dat hoop ik ook

 


Reageer