Skip to main content

 Ik kan via ‘mijn KPN’ pre-orderen. Mooi plan! Alleen na een heleboel dingen invullen kan ik niet afronden en bestellen. En dan bel ik met jullie nummer en die medewerker ontkent dat dit kan via het internet en wil me doorverbinden met een afdeling die alweer bij mams aan de keukentafel zitten. Iets na zes uur. Dat was gister, dus probeer vandaag opnieuw.... en weer kom ik in een veelbelovend doodlopend digitaal formulier. Heeft jullie programmeur de bestelknop vergeten of staat er een beta versie open??

Hi @Frideves, welkom!

Het pre-orderen ging niet helemaal zoals je verwacht had, kan ik me voorstellen na het lezen van je topic. Ik heb even gekeken maar er is geen storing. Hoe staat het er intussen voor? Heb je het nog vanuit een andere internetbrowser (Google Chrome of Mozilla Firefox bijvoorbeeld) of vanaf een ander apparaat kunnen testen? Dat kan soms verschil maken. Mocht het ook daarna nog niet goed gaan, dan raad ik je toch aan om even te chatten of bellen met onze klantenservice voor hulp hierbij. Mijn collega's daar helpen je dan meteen verder en hebben eventueel ook de mogelijkheid om met je mee te kijken. Dan moet het helemaal goed komen.