Ruim een jaar geleden is er bij ons in de straat glasvezel aangelegd. Ook bij ons lag er tot de voordeur een mooie oranje kabel. Een monteur zou komen om de kabel in huis aan te leggen, wij hadden immers toestemming gegeven om de aansluiting te laten realiseren tot in onze meterkast.
Deze monteur heeft echter de kabel er weer uitgetrokken tot aan de straat, met de mededeling dat de kabel te ondiep lag. Ze zouden een paar weken later terugkomen om de kabel alsnog goed te leggen en een kastje te plaatsen in de meterkast
Hier stokt het verhaal. Volgens KPN is het glasvezel ondertussen aangesloten in ons huis. Bel ik de KPN met de mededeling dat dit niet klopt, en dat ik alsnog een aansluiting in huis wil hebben net zoals de rest van de straat ook heeft gekregen, dan wordt ik doorverwezen naar VolkerWessels. VW geeft echter aan dat ik een ticket moet hebben van KPN voordat ze langskomen, en ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Hier is al meerdere malen over gebeld.
Ik zie het zo, er is een fout gemaakt door KPN en/of VW, maar niemand wil het blijkbaar oplossen. Ik heb destijds toestemming gegeven om glasvezel tot in de meterkast aan te laten leggen, en dat wil ik nog steeds.
@KPN, kunnen jullie alsjeblieft een ticket aanmaken zodat VW opnieuw een kabel kan trekken naar onze voordeur en dat er uiteindelijk een aansluiting in onze meterkast wordt gerealiseerd? Daar heb ik tenslotte toch toestemming voor gegeven????