Hoi,
Ik heb 2 jaar geleden glasvezel aansluiting gekregen. Het heeft nooit gewerkt, vanaf begin werd ik alle kanten op gestuurd maar niks werd er gedaan om mij aan te sluiten. Inmiddels 6 monteurs verder die telkens met lege handen naar binnen liepen en zeiden niks te kunnen doen en KPN neemt wel contact op om op te lossen. Dit werd nooit gedaan! Inmiddels is de koperaansluiting welke goed werkte afgesloten dus heb al 2 weken geen internet meer. Al 4 verschillende datums gehad waarop mij beloofd is dat het echt zou gaan werken maar niks doet het nog. Ik kan nu helemaal niks meer want KPN wijgert gewoon om dit op te lossen. Overstappen naar concurrent gaat ook niet want KPN moet dan alsnog de boel eerst aansluiten. Dus KPN heeft mij compleet vast gezet. Ik ben er helemaal klaar mee, ik wil nu weten welke stappen KPN gaat ondernemen zodat de boel werkt inclusief datum.Â
Komt er geen antwoord deze week zie ik geen andere weg dan een advocaat te raadplegen en dan moet het maar via de rechter. Telefonisch is KPN hiervan al op de hoogte gesteld dus ze weten dat er deze week iets moet gebeuren
Â