Skip to main content

Via XS4all werd de nieuwsgroep Spotlite altijd ondersteund. Dat werkte jaren perfect.

Nu is er iets veranderd. Als ik in spotlite op een bestand klik was er voorheen een bestandsnaam via welke naam je het NZB bestand kon downloaden. Nu is er geen bestandsnaam meer maar een streepje -. Daar kent NZB er natuurlijk duizenden van en vind je nooit dat betreffende bestand. Helaas.

Ik weet dat KPN de systemen overgenomen heeft. Eerder was de server via Newszilla.xs4all.nl en nu news.kpn.nl. Ook na die aanpassing werkt het helaas niet. Hoe krijg ik de bestandsnamen weer te zien in Spotlite. Ik snap dat er andere opties zijn maar die werken niet altijd op een mac. Het werkte jaren naar wens. Nu ineens niet meer. Graag jullie advies.

Onderstaande info zie ik nu als ik een bestand aanklik. Zoals je ziet is alles blanco.


Spotinformatie
Categorieën    :    IMG
Retail
Nederlands ondertiteld (ingebakken)
Misdaad
Mysterie
Weblink    :    -
Tag    :    -
Aantal bestanden    :    - bestanden
Grootte    :    -
Bestandsnaam    :    - t/m -
Nieuwsgroep(en)    :    -

 

Via de helpdesk van XS4all kwam ik ivm drukte bij een callcenter. Die scheepten me af en wisten niets, alleen dat het niet aan xs4all zou liggen. Maar helpen en klantvriendelijk… helaas. 

Hallo @Ron 11 ,

In dit topic wordt het downloadprobleem bij Spotlite besproken: 

 


Hoi Noordzee,

 Bedankt voor je reactie. Ik had die topic al gelezen maar helaas kwam daar geen passende oplossing uit. 

Ik heb Spotlite ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat lost het probleem niet op.

Wie weet de oplossing voor dit probleem

 

Alvast bedankt voor jullie reactie.


Hoi @Ron 11, afgezien van de link die Noordzee deelt heb ik hier ook geen verdere informatie over. Je kunt hier het beste bellen met 020-3987666. Dat is het nummer van XS4ALL, voor zulke specifieke vragen kan je daar nog terecht.


Het probleem is opgelost dankzij dit forum: Zie antwoord onderstaande rubriek.

Iedereen bedankt voor het meedenken.

 https://community.kpn.com/internet%2D9/spotlite%2Dop%2Dmacbook%2Dzie%2Dheaders%2Dwel%2Dmaar%2Dkan%2Dniet%2Ddownloaden%2D613565


En dit was de oplossing: 

Josje 55 schreef:

Probeer eens https://www.clubnzb.com wat gebeurt er dan?

Op een MAC kan je dat ook installeren. Maar dan moet je eerst webserver software installeren, Apache en Mysql.


Reageer