Skip to main content

Beste firma KPN,

Via deze brief wil ik u aangeven dat wij zeer ontevreden zijn zoals KPN onze verhuizing geregeld heeft.

Op tijd is aangegeven dat wij van adres 1 gingen verhuizen naar adres 2 ( 10 september )

De eerste contacten waren 29 augustus dat er een monteur langs zou komen voor controle op adres ... om 17:00 uur was er nog niemand geweest, of werd er niet gebeld, later bleek de monteur om 18:00 uur bij het adres aanwezig was geweest zonder bericht.

Een nieuwe afspraak werd gemaakt 3 september weer in de middag tussen 13:00 uur en 17:00 uur,

Daar wij niet werden gebeld zijn wij om16:35 vertrokken, Om 16:42 werden we gebeld dat de monteur voor de deur stond, daar we net nog voor Soest waren. Stelde ik voor om te draaien en dat ik dan binnen 10 minuten daar was.

De monteur antwoorden dat het niet meer hoefden, hij wilde niet wachten. Waarom niet eerder gebeld dat hij er aan komt????

Op 4 september heb ik een mail gestuurd of er nieuwe afspraak gemaakt kon worden volgende dag tussen 11:00 uur en 16:00 uur daar wij dan zeker in het nog niet bewoonde woning aanwezig zouden zijn.

Hier werd pas op 10 september een mail terug over gestuurd dat het door gestuurd werd naar de aannemer.

Weer een mail gestuurd 16 september, waar de aansluiting bleef, reactie dat we zo snel mogelijk antwoordt zouden ontvangen.

Om 16:23 bericht ontvangen dat dit de 24 september zou gebeuren.

Op mijn bericht van 4 september werd per mail op 24 september een antwoordt gegeven.

Na uren bellen enz. werd ik geholpen met een nood pakket en mobiel internet, wat totaal niet goed werkt in een goed geïsoleerd huis.

Vrijdag de 14 was er een monteur van KPN zelf bij een buur aanwezig om haar glasvezel aan te sluiten hij was daar eerder klaar en geprobeerd ons te helpen om aan te sluiten maar kreeg geen bon nummer terwijl wel alles in het systeem stond enz. binnen alles aanwezig was.

Al met al heb ik veel last ondervonden met dit hele gebeuren. 

Dagen geen tv, mijn werk als vrijwilliger niet kunnen doen, daar de printer ook niet werkte, veel tijd verloren door contact te krijgen met KPN.

Jullie ingehuurd bedrijf werkt niet juist en erg traag om iets te kunnen regelen.

Het is ook vreemd dat men niet even belt als men laat is met afspraken.

Ondanks heb ik ook nog de mobiele aansluiting aangenomen van KPN.

Wat gaan jullie met deze problemen doen?

Ik verwacht een vergoeding van alle ellende of zal ik een maand de rekening storneren

Als laatste er is nu tv, maar ik kreeg (bv gisteren avond) 6 keer een storing zie bijgesloten foto’s met de naam Ziggo???????

Klopt dit of heb ik toch Ziggo voor de TV.

Groet Richard Goossen en Coby Eling

Admin: Adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit is een openbaar forum. Iedereen kan jullie persoonlijke gegevens lezen. Klik de drie puntjes en kies “Bewerk” om dat weg te halen?

ik weet niet hoe je dat doet

Ik heb je bericht ook gemeld bij de moderators. Maar: zie je de drie puntjes niet onder je berichten?

(Ah, @Alexandra van KPN gaat het vast regelen nu, en opschonen hier.)

Bedankt voor het delen van jouw ervaring, @Richard A M. Het is jammer dat je ontevreden bent over de verhuizing. Het lijkt me goed als ik dit doorzet naar onze klachtenafdeling. Want de KPN Community is niet de beste plek om dit verder af te handelen. Deze is er namelijk in de eerste plaatst voor klanten om elkaar te helpen. Om jouw klacht door te zetten, heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Beste Denise,

ik heb de gevraagde gegevens aangepast.

Groet Richard Goossen

Zoals mijn collega Denise al heeft aangegeven, past dit beter bij onze klantenafdeling. Het hele verhaal is naar de collega's van deze afdeling doorgezet. De verdere afhandeling zal nu deze afdeling verder verlopen @Richard A M 

Reageer