Skip to main content

Geachte …

Ik heb het volgende probleem na bezoek monteur

Oorzaak: 20. Herplannen ivm geen licht/synch/data/internet
Opmerking monteur: Samen met collega glasvezel binnengebracht 
Ont geplaatst, deze wilde niet activeren contact opgenomen met MI die kregen de ont ook niet geactiveerd, Ticket 
aangemaakt voor activatie desk
Ticketnummer: ***************

Is al bekend waar probleem ligt? Aansluiting buiten de woning of activatie? Ik kan bij deze opmerking niet vinden of kabel is doorgemeten en dus de kabel die het huis binnenkomt wel goed is?

Hartelijk dank

 


Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

Hoi @Richard willemsen 
Voor de aanleg van de glasvezel moet je bij kpnnetwerk.nl zijn, de KPN verzorgt alleen het signaal op de kabel en doet niets met de aanleg.


Beste huisttijger en daar ligt nu net het probleem. Is het de activatie door kpn of de aanleg door kpn netwerk. Niemand die mij nu kan zeggen waar het probleem vooralsnog ligt.


Het lijkt me dat KPN dat gewoon zelf op gaat lossen en dat u zich daar helemaal niet druk over hoeft te maken. Het enige wat u moet hebben is geduld. 


Hoi @Richard willemsen, welkom bij ons op het forum. Het klinkt alsof de aanleg van glasvezel al klaar is en het niet meer bij Netwerk ligt, of er moet buitenshuis nog iets niet klaar zijn. Daar kan ik op dit moment niet meer over zeggen, want er staan geen gegevens op je forumprofiel. Zou je die volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Het ticketnummer wat je had genoemd kunnen we niet op zoeken.

Ook kan je ons bellen op 0800-0402, dan kan een collega nog sneller met je meekijken.


Hoi Jasper

Ik heb een aantal gegevens ingevuld die ik nu bij de hand heb op het werk. hoop dat je daar nu even genoeg aan hebt.

 

ik heb zelf via volker stevin iemand geregeld die vandaag langs is gekomen (van KPN?) die zegt dat het kastje goed is en aangemeld maar dat er een storingsmonteur moet komen.

kan je nu meer info vinden?

ik hoor graag van je want zou op korte termijn toch graag glasvezel willen hebben.


Met die gegevens kan ik het erbij pakken inderdaad. Ik zie een melding van de 22e dat glasvezel is aangesloten maar dat er nog geen signaal op is. Ook zie ik een melding van vanmorgen, die de situatie het beste omschrijft. Glasvezel is aangesloten, maar het is administratief nog niet afgemeld als gereed. Het bericht van vanmorgen is een verzoek om dat op gereed te zetten, zodra dat is gelukt kan het proces verder. Daar moeten we nu op wachten dus.