Skip to main content

Vandaag heeft KPN mijn aansluiting op het nieuwe glasvezelnetwerk van Glaspoort geactiveerd, en de oude koperverbinding uitgeschakeld.

Ik kon zelf het glasvezelkastje plaatsen en aansluiten op het modem. Dat ging probleemloos, en na een klein half uurtje werkten internet, tv en vaste telefonie weer prima.

De internetsnelheid is nu verdubbeld.

Kortom: ik ben er erg tevreden over, en dat mag ook weleens gezegd worden.

Piet. 🖥️💻📱📺📻☎️

Fijn om te horen, Piet. Hier ging het ook best soepel. Door dit forum zag ik (zomer 2022 alweer) beren op de weg, die er toen eenmaal een wel goede plek voor het naar binnen brengen was bepaald, helemaal niet waren.

Fijn om te horen, Piet. Hier ging het ook best soepel. Door dit forum zag ik (zomer 2022 alweer) beren op de weg, die er toen eenmaal een wel goede plek voor het naar binnen brengen was bepaald, helemaal niet waren.

Die beren op de weg herken ik wel ontzettend als iets wat word gecreëerd door je referentiekader. In dit forum komen dit soort positieve berichten als van Piet een stuk minder snel naar boven, maar de (minder goed gelukte) uitschieters komen hier uiteraard wel.

Op mijn werk hetzelfde, ik kom heel de dag in aanmerking met problemen. In het verleden hebben genexis ONT's problemen gehad, had de Box12 kinderziektes, dit creëert een beeld dat ze slecht zijn omdat wij als monteur al deze problemen constant tegen komen. Maar uiteraard klopt dit niet.

Piet, super dat alles probleemloos is gegaan. Fijn dat je het ook meld hier!

Inderdaad ​@Ik_Combineer 

Ooit eens van een oom gehoord die bij de politie werkte. Alle berichten in de krant over een diefstal vallen op omdat er een diefstal geweest is. Maar het werk wat verzet wordt door een politieauto voor een huis te laten staan en dat er dus "geen" inbraak gebeurt. Dat komt niet in de krant.

Ik wil maar zeggen.. Er zijn miljoenen aansluitingen waar niet over geschreven maar wel aan gewerkt wordt.. Gelukkig hebben we dit forum om elkaar te kunnen helpen waar nodig als het soms even niet lekker is verlopen.

Wat fijn ​@Piet van der Vooren! Geniet van je snellere internet en heel fijn dat alles zo soepel is gegaan. 
Lief dat je dit laat weten ook! Inderdaad heel fijn om soms te lezen als dingen goed gaan. 😄

Gelukkig hebben we dit forum om elkaar te kunnen helpen waar nodig als het soms even niet lekker is verlopen.

Zo is het maar net! 💚

Reageer