Skip to main content
Vraag

Problemen met Box 12 en installatie, KPN kan telefonisch niet helpen

• March 11, 2025
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

BESTE KPN

Nog nooit ben ik op deze manier toegesproken geweest door medewerkers van KPN.
Ik heb sinds de installatie, een hoop problemen met KPN, en als ik telefonisch contact opneem, dan ben ik altijd diegene die moet betalen of schuldig is aan het probleem, terwijl KPN zijn job niet doet of heeft gedaan.

Er wordt gezegd dat mijn deurbel het probleem is, maar die hangt er al 4 jaar en is niet door de monteur als probleem vermeld!
Er wordt gezegd dat mijn muurtje het probleem is, maar die staat er al 40 jaar, en is niet door de monteur als probleem vermeld!
Er wordt gezegd dat ik geen recht heb op informatie welke mij informeert wat KPN verplicht is volgens het contract te leveren aan mijn adres!

Als ik aangeef dat een winkelmedewerker zelf aangeeft dat er erg veel problemen zijn met versie 12 van de modem, en de telefoniste zegt dat dit absolute onzin is, als ik online diezelfde opmerkingen terug vind, en ook hier de telefoniste zegt dat het onzin is wat ik lees. dan heeft verder praten geen zin meer, want dan is het gewoon weigeren om toe te geven dat er inderdaad wat mis is met de toestellen van KPN.

Ziggo heeft jaren goed gewerkt, jullie zijn komen aanbellen met een voorstel waar ik heb op ingetekend, maar leveren niet wat er contractueel is afgesproken!

Er wordt geen enkele constructieve manier gezocht om het probleem op te lossen, zonder het woordje “kosten”!
Er wordt steevast geweigerd om alle vragen die ik heb, te beantwoorden, enkel en alleen wordt er verteld wat er op hun briefje staat en dat is “het probleem bij de klant neer te leggen ten alle kosten”.

Ik laat het hier absoluut niet bij, de kleine man in de straat tegen grote ondernemingen die denken dat ze geen verplichtingen hebben naar hun klanten toe!

Ik wil best nog 1 keer in gesprek gaan, maar met iemand die het wel aandurft om antwoorden te geven.

Admin: naam KPN medewerker verborgen i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • March 11, 2025

Beste ​@Gregg kun je s.v.p. kort en bondig je probleem uitleggen, misschien kunnen we op dit klanten-voor-klanten-forum iets voor je betekenen?

Welk merk en type modem heb je van KPN, gebruik je nog andere apparatuur van KPN, merk en type.

Met welk onderdeel heb je nu een probleem, graag merk en type?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Gregg, vervelende ervaring natuurlijk met de klantenservice. Laten we kijken hoe je toch verder geholpen kan worden hier op de KPN Community. Zou je iets meer kunen uitleggen wat er precies nu niet goed gaat met jouw verbinding en wat er nu niet goed werkt?