Skip to main content

Ik heb steeds meer problemen met de V8. Zou deze graag omruilen voor een V10. Hoe kan ik dat regelen?

Hallo @Henk Bloem,

Wat zijn precies je problemen? Helaas wordt de v8 niet zomaar meteen omgeruild maar echt als die defect is. 


@Henk Bloem

Als de problemen over het wifi signaal gaan

Kun je de wifi tool even na lopen

deze is te vinden onder

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Of heb je een ander probleem

 


Hoi @Henk Bloem, excuses voor de late reactie. Ik zie dat Chris en Peter al goede vragen stellen. Kun je die beantwoorden? Dan kunnen we je vast verder helpen.


Peter, ik heb de wifi manager al een aantal keren gebruikt. Dan is het probleem verholpen maar binnen een dag loopt de snelheid aanzienlijk terug en kan ik het weer doen. Ook heeft dit gevolgen voor de televisie wat o.a. tot gevolg heeft dat Netflix hapert, niet opstart of uitvalt.


De Wifi Manager mag/kan geen invloed hebben op het gebruik van tv/Netflix. Maar de problemen die je ervaart zijn dus voornamelijk met de Wifi begrijp ik? En is het dan traag? Of valt het helemaal weg? Op alle apparaten?

We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan helpen we je graag verder.


Ik heb niets meer van je gehoord @Henk Bloem dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!