Skip to main content

Chris V.

Al wat jaren ben ik klant bij Kpn,maar ze hechten geen waarde aan service denk ik Het gaat hierom.Mijn modem experia 9 werkt niet zo lekker meer en ook het tv kastje niet.Als ik die aanzet,duurt het zo,n 4 minuten voor ik beeld heb.Zoek ik hulp bij kpn,dan krijg ik steevast de melding dat ik terug moet naar de fabrieks instelling,maar dat werkt niet. En ik weet dat er nieuwe spullen zijn,maar de smoes is hier,dat het alleen voor nieuwe klanten,dus de bestaande klanten moeten maar doormodderen met ouwe troep.De ergenis wordt steeds groter.Waarom die slechte service? of is het arrogantie? Natuurlijk kan ik zelf een modem kopen.maardat is niet de bedoeling.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Wat is het merk van uw tv kastje? En hoe zet u hem uit en weer aan? Met de afstandsbediening? U trekt toch niet de stekker uit het stopcontacten? 


nick83.Er staat op de voorkant HMB2260.En wordt nooit helemaal uitgezet en altijd bediend met de afstands bediening. De stekker heb ik nog nooit na de installatie uitgetrokken.


En is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


joep1965.Nee,volledig bekabeld


Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


joep 1965.Ik hier al aangegeven dat dat niet werkt.


Hoi @spring. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger zo traag is. Hoeveel tv-ontvangers heb je in huis? Merk je dit alleen tijdens het opstarten of ook met zappen? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder uitzoeken voor jou. 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg een oplossing het gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!