Skip to main content

En nu vraag ik mij af:Is dit probleem nu verholpen?Ik zit hier met hetzelfde probleem,en wil mezelf de ellende van de bovenstaande pagina,s besparen......…

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Hallo @Gjs111 , zoals je ziet is jouw vraag afgesplitst van het originele topic.

Kan je toelichten wat jouw probleem exact is?

Nou,eigenlijk alleen maar problemen sinds we glasvezel hebben gekregen;traag of geen internet.Doorspoelen in terugkijken erg traag, hogere tv zenders moeilijk te bereiken.

Alles al geprobeerd inmiddels.

Ik gebruik 2 superwifi versterkers.Tv ontvangers via wifi,(al via kabel geprobeerd)

Modem gereset.Werkt even goed,daarna weer mis

Hoi @Gjs111, welkom op onze community! Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Ik zie dat Arjan je al een eind op weggeholpen heeft.
Dat je aansluiting een glasvezelaansluiting is staat los van de issues die je beschrijft. Had je de ontvangers al een frisse start gegeven? 

Hallo Thomas,Zoals ik al had vermeld heb ik inmiddels alles geprobeerd,en ben ik eigenlijk wel een beetje klaar met proberen.Ik snap best dat je moet analyseren wat het probleem is,maar wil hier niet nog eens een paar maanden mee zoet zijn.

Reageer