Skip to main content
Beantwoord

Problemen met inloggen en Super Wifi i.c.m. Box 12

• 31 juli 2025
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img

Ivm constant wifi problemen heb ik uiteindelijk een v12 modem gekregen, maar nu komen de “echte” problemen pas.
Met heel veel moeite heb ik kunnen inloggen op de V12 en het wachtwoord kunnen veranderen. Ik kon inloggen en de gegevens aanpassen voor wifi wachtwoord etc. Ik heb geprobeerd eerst om de (zwarte) superwifi draadloos aan de gang te krijgen zoals deze met de V10 was, echter als je de installatie op de KPN website volgt gaat deze niet verder als sluit versterker aan. Heb de kabel aangesloten en toto mijn verbazing kon ik (ondanks reset) de oude gegeven van de 2G wifi gebruiken. Maar draadloos werkt niet en dus ook de handleiding op de KPN website. Maar ik kan dus ook niet inloggen op de V12 modem, als ik het wachtwoord intype geeft deze een foutmelding, dus kan niets meer aanpassen.

Hoe kom ik nu in de V12 modem en hoe krijg ik de superwifi opnieuw aangemeld.

Beste antwoord door JDD

Op de achterkant van het moden met prikkertje de reset knop indrukken  totdat de lampjes uitgaan dan wordt het modem opnieuw opgestart als alle lampjes groen branden kan even duren ga naar webbrowser 192.168.2.254  of mijnmodem.kpn de gebruikersnaam is meestal admin op de achterkant van het modem staat het wachtwoord login  en daarna maak nieuw eigen wachtwoord aan en log opnieuw in  , reset ook de Super Wifi. ga op je TV naar Instellingen dan naar Apparaat,  Apparaatvoorkeuren , Over , Controleren KPN TV +firmware updates klik erop en voer uit doe dito met Launcher updates. Probeer het daarna nog erns.

Bekijk origineel

3 reacties

• 5705 reacties
  • 31 juli 2025

Je hebt nog oude firmware op de KPN Box staan. En nieuwe firmware op de SuperWiFi's. Dat werkt niet met elkaar samen. Je zult moeten wachten totdat je de nieuwe firmware hebt op de box. Duurt maanden als je pech hebt. Je had beter de Experiabox kunnen houden. En de SuperWiFi's gewoon bekabeld aansluiten 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • 311 reacties
  • Antwoord
  • 31 juli 2025

Op de achterkant van het moden met prikkertje de reset knop indrukken  totdat de lampjes uitgaan dan wordt het modem opnieuw opgestart als alle lampjes groen branden kan even duren ga naar webbrowser 192.168.2.254  of mijnmodem.kpn de gebruikersnaam is meestal admin op de achterkant van het modem staat het wachtwoord login  en daarna maak nieuw eigen wachtwoord aan en log opnieuw in  , reset ook de Super Wifi. ga op je TV naar Instellingen dan naar Apparaat,  Apparaatvoorkeuren , Over , Controleren KPN TV +firmware updates klik erop en voer uit doe dito met Launcher updates. Probeer het daarna nog erns.

digiton
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 74 reacties
  • 8 augustus 2025

Fijn dat mensen allemaal standaard antwoorden geven zoals in handleidingen staan. Probleem is ondertussen ism kpn opgelost.

Reageer