Skip to main content

ik heb precies hetzelfde, bij ons is het zodra het een beetje warm wordt stopt het internet ermee. je kan wel verbinden met de wifi of met een ethernet kabel, maar dan doet het helemaal niks.

Hoi @Niels Jonker en welkom hier op ons forum :)
Voor de overzichtelijkheid heb ik je bericht verplaatst naar een nieuw topic! Het is de afgelopen dagen natuurlijk veel te warm geweest en ik ben dan ook benieuwd hoe je dit hebt ervaren. Heb je ook interactieve tv van ons? Zo ja, blijft dit wel werken wanneer het warmer wordt?


Hoi,

de interactieve tv werkt ook niet inderdaad. Als we het glasvezelkastje en de router beide uit de stroom halen en enkele minuten wachten doet het internet het voor +-20 minuten en dan stopt hij weer. 


Bedankt voor de toelichting @Niels Jonker. 

Hoe branden de lampjes van de Experia Box op het moment dat je geen gebruik kunt maken van je verbinding? Zou je ook je forumprofiel voor me in willen (en een seintje geven zodra je dat hebt gedaan?), dan kan ik vanaf hier ook eens mee gaan kijken en wat metingen verrichten.


Ik denk dat het lampje blauw brand. Dit zou ook groen kunnen zijn, maar ik kan me wel iets herinneren dat het lampje niet de goede kleur aangaf als het internet niet werkt. Dit is wel van een tijdje geleden dus ik weet niet of dat nu ook het geval is. 

Over dat forumprofiel moet ik even mijn vader raadplegen, want die is de baas. Zal eind van de week wel gebeuren. 

Iniedergeval bedankt voor de inzet alvast 

 


Ik denk dat het lampje blauw brand. Dit zou ook groen kunnen zijn, maar ik kan me wel iets herinneren dat het lampje niet de goede kleur aangaf als het internet niet werkt. Dit is wel van een tijdje geleden dus ik weet niet of dat nu ook het geval is. 

Over dat forumprofiel moet ik even mijn vader raadplegen, want die is de baas. Zal eind van de week wel gebeuren. 

Iniedergeval bedankt voor de inzet alvast 

 

Dat is prima en alvast bedankt voor dit stukje toelichting @Niels Jonker :)

Geef voor de zekerheid nog wel even een seintje zodra het forumprofiel is ingevuld, alvast bedankt!


Goedemorgen @Niels Jonker, ik was even benieuwd naar de stand van zaken!