Skip to main content

Beste KPN.

Wij hebben een probleem met WiFi al een lange tijd.Heb de wifituner al verschillende keren geprobeerd, en er is al eens een monteur geweest. Steeds als ik de tuner gebruik zegt die dat het kanaal gewisseld moet worden ,maar het blijft verschrikkelijk slecht.

En om nu een wifiversterker te moeten kopen van 159euro vind ik van de zotte ik heb namelijk bij onsbrabantnet nooit geen problemen ondervonden met WiFi. Dus kan dit aub opgelost worden want anders ben ik echt genoodzaakt om over te gaan stappen.

Mvg Marga vd putten

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi@Marga1966. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je al een lange tijd problemen hebt met jouw WiFi verbinding. Valt de wifi verbinding steeds weg of is het vooral traag? Valt het tegelijk weg op verschillende apparaten? Je geeft aan dat je wifi kanaal al hebt laten aanpassen op de Experia Box. Werkte jouw wifi verbinding na het aanpassen van het kanaal wel goed? Verder zou ik je willen vragen om de Experia Box te resetten. In sommige gevallen kan dit het probleem al verhelpen. 

Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!


Heb het klantnummer en de gegevens die ik wist ingevuld . Hij valt vaak weg op de tv en op al onze mobile telefoons. resetten hebben we al heel veel gedaan. En nee helpt helemaal niet het word alleen maar erger. MVG Marga


Het WiFi signaal kan door allerlei externe factoren verstoord worden. Een magnetron, babyfoon, DECT toestellen. Zorg er daarom voor dat deze apparaten niet in de buurt van de ExperiaBox of het mobiele apparaat staan. Zou je de snelheid willen met d.m.v. een speedtest (bekabeld en wifi) en een screenshot in dit topic willen plaatsen? Je kan het beste alle apparaten waarop je een wifi verbinding kan maken uitschakelen tijdens deze speedtest. 


Nou ik wil graag dat er hier iemand langs komt, ik sukkel al meer dan genoeg ,en al lang genoeg. Ik hoef dit niet langer proberen op te lossen, dat heb ik al meer dan genoeg gedaan. Dat zullen jullie moeten gaan proberen. we hebben geen apparaat bij de experia box

MVG Marga


Nou ik wil graag dat er hier iemand langs komt, ik sukkel al meer dan genoeg ,en al lang genoeg. Ik hoef dit niet langer proberen op te lossen, dat heb ik al meer dan genoeg gedaan. Dat zullen jullie moeten gaan proberen. we hebben geen apparaat bij de experia box

MVG Marga

Het is mogelijk om een KPN Monteur bij jouw thuis langs te laten sturen. Je kan via deze pagina een monteurafspraak inplannen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. De monteur zal dan voor jou de WiFi verbinding optimaliseren.


Reageer