Ik ben ongeveer 18 jaar klant bij kpn, in der loop der jaren allerlei diensten "gratis” gekregen vanwege problemen, klachten etc als service. Hierdoor bleef ik uiteindelijk bij KPN. Mijn standaard contract zonder extra diensten en pakketten was €72,-.
Nu kon ik mijn abonnement wijzigen en was het zelfde standaard contract met "superwifi” €47,50.
Wanneer ik alle diensten toevoeg die ik nu ook heb kwam ik op €109 terwijl ik nu €89 betaal!
Hier kon ik natuurlijk geen akkoord voor geven.
Als ik wil blijven mag ik dus mijn gekregen producten inleveren en ervoor gaan betalen?
Komt ook nog bij dat ik eigenlijk naar aanleiding van mijn slechte wifi de wifi check ging doen van KPN.
Ik betaal voor 100 Mbit (dat is bedraad..) en kwam uit op 36 Mbit. Kon het direct verbeterd worden en kwam het uiteindelijk op 43 Mbit. Dit was wel goed volgens KPN, maar het kon beter zeiden ze. Er kon een monteur langskomen maar dan moest ik wel €50,- betalen. (achteraf bleek het aan mijn laptop te liggen)
Afijn, ik ging maar eens bellen of ze een betere aanbieding konden doen.
En dat was geen probleem, je bent immers al zo lang klant..
Ik kreeg nu de superwifi kpn hussle + de eerste 6 maanden 50% korting. Terwijl je normaal kon kiezen tussen gratis superwifi of 6 maanden 50% korting. Een goede deal dus! Maar goed onderhandelaar als ik denk te zijn wilde ik ook nog de 2 nieuwe interactieve tv ontvangers. Daar had ik over gelezen en was ik ook enthousiast over. Dit ging hij ook regelen.
Ik kreeg een aantal mails als bevestiging, de gratis producten moest ik inleveren en moest betalen voor de ontvangers en overige diensten die voorheen gratis waren. Ok dit was de bevestiging dat ik inderdaad de nieuwe ontvangers zou krijgen dacht ik.
De andere mail was een overzicht van de afspraken met bedragen.
€47,50 - €10 = €37,50
Geen 50% dus zoals 1 van de deals die je kon krijgen voor alleen de kpn hussle.
Verder kreeg ik andere kortingen waardoor ik uiteindelijk de eerste 6 maanden €58,49 ging betalen.
Heel mooi vond ik.
Ik wachten op alle producten die ik zou krijgen, de ontvangers en superwifi kastjes. 2 weken later zou de monteur komen. 2 dagen voor hij komt had ik nog niks binnen, dus dacht ik stuur even een bericht hoe dit zit, of hij het meeneemt ofzo?
Wisten ze nergens van dat ik iets zou krijgen en stond het ook nergens..
Na urenlang chatten kwam het erop neer dat wat ik zei gelogen was en ik pech had.
Hoe moet ik hier nu mee omgaan?
Admin: dubbele topic verwijderd, titel aangepast ter verduidelijking