Skip to main content

Wij hebben in onze tuin, tegen ons huis aan, een oude PTT kast staan. 

Omdat wij zelf volgend jaar een aanbouw willen laten plaatsen, staat deze PTT kast dus nu in de weg:) Nu heb ik verschillende verhalen gezien, maar ik kom er niet echt uit waar ik nu precies moet zijn om na te gaan om deze PTT kast te laten verplaatsen/verwijderen. 

Hopelijk kan iemand ons helpen:-)

In principe bij de gemeente. Vaak hebben zij een ingang bij kpn de netwerkbeheerder maar het wordt zelden gedaan want de kosten zijn behoorlijk. Denk aan duizenden euro's.


Hoi @Roos F, Wat leuk dat jullie willen gaan uitbouwen. Je bent hier aan het juiste adres om hier een melding van te maken. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan zal ik het intern doorzetten. Mijn collega's komen dan even langs om te kijken of de kast weg kan. 


Hoi @Lisa!

Super bedankt voor je bericht! Ik heb onze gegevens ingevuld in het profiel. Ik ben zeer benieuwd wanneer jullie langs kunnen komen, en hopelijk kunnen we wat voor elkaar betekenen wat betreft de kast^_^ 

 

Groetjes,

Roos Franken


@Roos F Bedankt voor je gegevens! Ik heb even een mailtje die kant opgestuurd. Je hoort óf van mij óf van mijn collega's wanneer ze langskomen. 
Ik heb het bij ons bekende e-mailadres (volgens mij die van jou) én 06-nummer doorgegeven zodat ze jullie kunnen bereiken. :sunglasses:


Reageer