Skip to main content

Hallo, 

Sinds 2 weken werkt de rabo app niet meer op wifi van Kpn bij ons thuis. De app werkt wel als we de wifi uitschakelen en via internet de app gebruiken. Tevens werkt de app ook als we elders wifi gebruiken. Dit probleem is op beide gsm hier in huis. Weet iemand de oplossing?

 

Hi @Rujon en welkom bij de KPN Community!

Gek dat dit op beide telefoons gebeurt en alleen met de wifi thuis. 😕
Welk modem heb je in gebruik en zitten hier ook nog versterkers op aangesloten bijvoorbeeld? 

Mocht je een geschikt modem/geschikte versterker hebben, zou je dan eens Extra Wifi in willen stellen en deze op 2,4 Ghz willen zetten? 
Gaat het dan wel goed met de app?


Wij hebben een box12. We hebben nooit geen klachten ondervonden met de rabo app (ook weeronline werkt niet meer) maar sinds 2 weken pas terwijl er geen wijzigingen zijn geweest? Als we elders wifi gebruiken werken alle apps normaal en als we internet aanzetten (5g) werken ook alle apps. We hebben 1 super wifi 2.0.

Ik heb gezocht op jullie forum en kwam iemand met dezelfde klacht tegen. Zij had een storing in de aansluiting van de glasvezel. We hebben afgelopen weken ook problemen met de tv gehad en dat lijkt na installatie van een nieuw tv kastje nu opgelost te zijn. 

Die extra wifi instellen weet ik niet hoe dit precies werkt. Ben bang dat ik iets verkeerds doe en dat het dadelijk allemaal niet meer werkt. 

 

 


Ik ben nog eens verder gaan zoeken op jullie forum en hetzelfde probleem gevonden. Het ligt eraan dat wij een IPv6 gekregen hebben. Hoe kan ik dit oplossen? 


Dit topic toevallig? Zo ja, dan kun je de tips die wjb daar geeft ook proberen. Bijvoorbeeld: 

an jij die andere wifi accesspoints eens uitzetten, de IPv6 ondersteuning op de V12 weer aan en daarna een wifi verbinding vanaf de telefoon opzetten.

Kan je nu die sites wel benaderen?

Zo nee, geef eens een voorbeeld van een site die je niet kunt benaderen.

Heeft jouw telefoon wel netjes een IPv6 adres dat met 2a02 begint?

 

Verder in het topic wordt nog uitgelegd hoe je kunt achterhalen of je telefoon een IPv6 adres heeft. Helpen de tips daar?


Dit was niet het topic wat ik gevonden had maar helaas ben ik niet zo onderlegd dat ik deze tips van dit topic kan volgen. 

Kunt u mij misschien bellen en mij erdoor heen loodsen dan lukt het met zeker wel maar nu weet ik niet waar ik dit allemaal kan vinden? 


Zojuist hebben we het modem weer opnieuw opgestart en nu werkt alles weer!!! Onvoorstelbaar maar waar 😃

Hopelijk blijft het werken,  zoniet dan meld ik me weer.

Bedankt voor al je feedback! 


Dit gebeurd ook als je teveel miljoenen op je rekening hebt staan, dus stort maar even wat op de mijne dan is het snel opgelost @Rujon 

 

 

🤑🤑🤑🤑


Oh gelukkig! Fijn dat het opstarten al voor de oplossing zorgde @Rujon. 😄 

@huistijger Ik heb geen miljoenen maar wel: 

 

A Cat Rolling In Cash

Dit plaatje. Hopelijk voldoet dat. 😉