Skip to main content

Rare geluiden uit de V10

  • January 4, 2021
  • 6 reacties
  • 31 keer bekeken

Goede middag, wij hebben de experia V10. Sinds enige tijd horen we met regelmaat rare geluiden uit het modem komen. Kan iemand mij helpen/vertellen wat er aan de hand is?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

January 4, 2021

Hallo @Rald , voor een snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402 of in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer invullen dan komt een moderator er op terug.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

het geluid is er niet elke dag. Als het er is is het zeer aanwezig


  • January 4, 2021

Hallo @Rald , voor een snelle(re) reactie even bellen met 0800 0402 of in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer invullen dan komt een moderator er op terug.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

ok, jan

 


wjb
Wijsgeer
  • January 5, 2021

Betreft het een hoge piep of is het een ander soort geluid?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 5, 2021

Hoi @Rald! Ik tag je even zodat je een melding krijgt. Heb je al contact met ons opgenomen of kunnen wij nog met je meedenken? Ik ben ook benieuwd wat voor geluid je precies hoort. Hoge piep, een bromtoom, getik, you name it! 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 10, 2021

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!