Ik wil mijn UDM Pro SE rechtstreeks op de glasverbinding aansluiten. Ik dacht dat dit mogelijk was. Om toch zeker te zijn vraag ik het. Wat heb ik hier voor nodig? Ik neem aan dat ik het e.e.a moet vervangen waar de verbinding binnen komt. Volgens mij kan je het witte kastje met de ethernet aansluiting zo vervangen voor iets anders? Heeft z’n module ook spanning nodig? Alvast bedankt voor het mee denken!
Rechtstreeks aansluiten van de UDM Pro SE
Beste antwoord door Pauwerful
Dat klopt wat je zegt. Alleen hiervoor moet u een patch kabel gaan trekken naar de SFP module op uw Unify Dream Machine. Om dit te kunnen doen moet u weten wat voor patch kabel u moet gebruiken en heeft u een koppelbusje nodig. Verder zou de SFP in aanmerking moeten komen voor KPN juiste type golflengte SM/MM etc etc. Als je dit voor elkaar krijgt wordt het nu softwarematig acracabra voor mij wat dit zou dan weer geactiveerd moeten worden met de lijnen van KPN. Nog maar niet te melden wat voor glasvezel lijn erbij je binnen komt AON EOF GOF PON GPON XGS-PON? Zoals ik al zei technisch uitdagend.
PS. in een andere forum post wordt al beantwoord dat de UDM Pro geen ingebouwde IGMP Proxy server verder heb ik nog een handige link voor u:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.