Beste meneer/mevrouw
ik ben 16 jaar, blijkbaar zitten er mensen op het internet die zo irritant die mij de hele tijd offline gooien,
Omdat ik vroeger veel games speelde en me IP adres zit daar tussen, ik heb 3,4 eindopdrachten die ik moet doen, ik doe de opleiding software Developer ICT ik heb daar sterke wifi voor nodig, als ik geen nieuw IP adres krijg kan het zijn dat ik door wifi problemen van me opleiding wordt gegooid daarnaast met me ouders gaat het ook niet goed in Iran zijn der veel dode gevallen, ze willen met hun familie praten, weten of het nog goed met hun gaat of in het ergste geval of ze nog leven, hierbij alstublieft mag ik een nieuw IP adres ik zal voortaan voor alles VPN gebruiken anders betalen we eigenlijk elke maand voor internet die het niet eens doet we kunnen geen eens TV kijken, en me opleiding is heel erg belangrijk voor me ik kan zelfs voor u bewijs materialen sturen dat ik die opleiding doe, en voor Iran kunt u het nieuws bekijken als u mij niet geloofd ik hoop goed nieuws, me ouders willen ook niet van provider wisselen ze zeggen dat Kpn de beste provider is en dat ze hier al heel lang klant zijn.
Met vriendelijke groet
H keysandokht