Skip to main content

De afgelopen 4 weken valt het internet regelmatig weg. Ook de TV valt dan uit. Na een aantal minuten komt t wel weer terug. Het opnieuw opstarten van het modum en de stappen in de wifi manager helpen helaas niet. Het ligt niet aan de WIFI die doet het dan nog wel, maar zonder internet. Heel irritant, wan het gebeurd soms meerdere keren op een dag.

Iemand een idee waardoor dit kan komen?

Welk modem gebruik je, en draait deze op koper of glasvezel?

Indien glasvezel, welk glasvezelkastje heb je dan precies?

 


Welkom bij ons op het forum @Judith1973. Het klinkt inderdaad dat de hele verbinding wegvalt, meer dan alleen de Wifi. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd begrijp ik, nog zonder succes. Zou je de vragen van Dennis kunnen beantwoorden, zodat we een beter beeld hebben van de situatie?

Welk modem gebruik je, en draait deze op koper of glasvezel?

Indien glasvezel, welk glasvezelkastje heb je dan precies?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


We hebben een KPN box 12 op koper. Inmiddels heb ik glasvezel besteld maar ik ben bang dat het nog wel even gaat duren voordat dit aangesloten gaat worden dus hulp zou fijn zijn.


Wat heb je al geprobeerd @Judith1973? Zoals gezegd zien wij alleen wat jij vertelt, om met je mee te kunnen denken hebben we meer nodig. Je kunt ons ook bellen zoals ik in mijn vorige bericht zei, dan kan de verbinding direct samen met jou worden nagekeken.