Skip to main content
Antwoord

Regelmatig "Geen internettoegang" op alle aanwezige apparaten

• February 9, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo,

Al een hele poos krijg ik de melding ‘geen internettoegang’. Soms gaat het een tijdje goed en soms moet ik meermaals per dag de stekker van de modem eruit halen. 

Klantenservice heeft 2 maand terug het modem van een afstand terug gezet naar fabrieksinstellingen en toen deed die het weer een tijdje. Het begint nu alleen alweer en ben er ondertussen echt klaar mee. 

Niets doet het op dat moment. Pc van mijn vriend en tv zijn verbonden met bekabeld internet, telefoons en laptops met wifi. Beide doen het dan niet. 
Op het modem branden alle lampjes gewoon groen, ook wanneer deze melding in beeld komt.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@LA25, dat is een rare situatie. Dat gebeurt op alle apparaten tegelijkertijd dus? Wat er precies aan de hand is, is zo moeilijk te zeggen. Alle lampjes blijven branden op het modem begrijp ik, maar welk modem is het? Heb je een koper of glasvezel verbinding? 

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Telefonisch is dit makkelijker (en sneller) te bespreken, daarvoor is een terugbelafspraak de makkelijkste optie.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Welkom op de community ​@LA25, dat is een rare situatie. Dat gebeurt op alle apparaten tegelijkertijd dus? Wat er precies aan de hand is, is zo moeilijk te zeggen. Alle lampjes blijven branden op het modem begrijp ik, maar welk modem is het? Heb je een koper of glasvezel verbinding? 

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken? Telefonisch is dit makkelijker (en sneller) te bespreken, daarvoor is een terugbelafspraak de makkelijkste optie.

• February 12, 2025

@LA25 heb je koper of glasvezel? Bij glasvezel is mijn ervaring dat ik soms wel radio/tv heb maar geen internet (is een ander VLAN), niet via een kabel en niet via Wi-Fi. In m'n thuisnetwerk kunnen alle apparaten elkaar dan nog wel onderling "zien", voor zover van toepassing. De lampjes op het modem (V10 bij mij) branden gewoon. 

Uit-/aanzetten van het modem helpt bij mij niet. Het 2 min uit en daarna weer aanzetten van de NT wél.

We hebben onlangs een paar keer een hele dag geen stoom gehad wegens aangekondigde werkzaamheden aan het netspanningsnetwerk. Toen de stroom weer terug was heb ik eerst het modem aangezet en pas na enige tijd de NT.