Skip to main content
Vraag

Regelmatig storing sinds onderhoudswerkzaamheden in de buurt

• January 15, 2026
  • 5 reacties
  • 16 keer bekeken

Yep, hier hetzelfde probleem. Sinds de laatste onderhoudsbeurt update in de buurt heb ik met vaste regelmaat storing. erg vervelend. twee TV’s rechtstreek met kabel aangesloten en nog steeds storing. Boven de TV maar op WIFI gezet omdat kabel een groot probleem is Maar nu heel vaak Wlan uit, Wlan aan meldingen.. Nooit eerder gehad.

Modem is Experia Box V10

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

5 reacties

• Auteur
  • Topper
  • January 15, 2026

Heb overigens alle test volgens het boekje uitgevoerd en alle stekkers er voor de nacht uitgetrokken en pas de volgende dag weer opgestart. Resultaat nul,nul. De KPN Sagecom kastjes verwijderd (boven en onder) en de KPN app op de LG G2 en de LG G4 gebruikt. Hetzelfde resultaat. Alleen YouTube muziek laten lopen via de LG ook hier met vaste regelmaat een hickup. Dus kan volgens mij alleen aan de Internet aansluiting liggen of KPN is leeftijd gevoelig want ben ook al 70.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Hans TV. Volgens mij is KPN niet leeftijdsgevoelig en geven we mensen van 70 of ouder niet expres storingen 😅. Neemt niet weg dat het natuurlijk niet fijn is als er constant storing met de tv is. Geeft het internet zelf ook storingen? 

Om het op te lossen heb je, lees ik, al van allerlei dingen geprobeerd. Het kan geen kwaad om de gehele verbinding eens door te meten of door te laten meten door de collega's van de klantenservice. 

• Auteur
  • Topper
  • January 19, 2026

Beste Jeroen; bedankt voor je reactie. de 70 jaar opmerking duid meer op de steeds complexere manier om te vinden wat je zoekt. Ik heb niet voor digitale sturingsoplossing geleerd en dan zijn al die verschillende “probeer eerst dit en dan probeer eerst dat eens” erg frustrerend. dat doormeten hebben ze een tijd geleden ook gedaan. werd er niet beter van.

Vandaag alle kabels maar weer ens veranderd en de UPT kabels omgeruild. Kijken of dat dan helpt. 

Als het weer voorkomt, dan bel ik wel en laat een monteur komen. Probleem echter ie, dat het overgrote deel van de dag alles storingsvrij is. Het zijn van die willekeurige interval storingen op tv, de radio (andere app) You tube. Alles dat via internet gaat op 2 TV’s en elke TV heeft een eigen upt aansluiting op de Eperia V10 box.. De DVD speler kent dat euvel niet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het beste is dan op het moment dat de uitval plaatsvindt, contact op te nemen met de collega's van de klantenservice. 

• Auteur
  • Topper
  • January 21, 2026

Hallo Jeroen, Dat heb ik gisteren gedaan, maar ze konden niets vinden. Uiteindelijk was het ultimum om de reset knop van de Experia V10 meer dan 10 seconden ingedrukt houden en te kijken of het probleem de komende dagen terugkomt.

Dus nu maar weer afwachten.