Skip to main content

Nu ruim 2 weken over op KPN. Glasvezel en 2 superwifi pods. Als de WiFi er is gaat t goed. Maar het gebeurt te vaak dat ie uitvalt. Tijdens de werkdag midden in een online meeting of training natuurlijk. Wat kan ik doen om de WiFi te verbeteren? Toch beter n fritz box? 

Hoi @Lennert1972, dat zijn geen goede momenten voor en verbreking inderdaad! Wat valt er op dat moment precies weg? Is dat alleen de Wifi, of valt er meer weg? Wat doen de lampjes op het modem op het moment dat de verbinding wegvalt?

Heb je ons hierover ook al eens gebeld (0800-0402)? Via die weg kan het snelste met je worden meegekeken naar de verbinding.


Hoi @Jasper dankjewel voor het antwoord. Het valt meestal maar een paar minuten uit dus net lang genoeg om irritant te zijn. Tijdens werk of tijdens een film. Maar eigenlijk te kort om echt te zien wat er op de modem zelf gebeurt. En al helemaal te kort om te bellen met de klantenservice. Of kunnrn jullie van afstand zien al ik regelmatig van dit soort storingen in mijn internet / wifi heb? 


Dat kunnen we niet altijd zien, het hangt er vanaf wat voor verbreking het is en hoe lang deze duurt. De makkelijkste manier om daar achter te komen is door ons te bellen op (of net na) dat moment, dan is snel duidelijk of het te zien is. Dan gaat het om de volledige verbinding van het modem naar buiten, of alleen het Wifi signaal wegvalt is niet te zien.