Skip to main content

Een aantal maanden zit ik op glas van KPN maar ik heb al 3x een onderbreking ervaren! Gister 25-8 was het weer raak! Vlak voor het begin van de F1 in Zandvoort geen internet meer op het glasvezel kastje brand een rode led. Krijg netjes een sms met daarin dat het postcode gebied 1817HK een storing is het duurd tot +/- 23:00 tot de verbinding weer terug is.

De vraag is wat is precies de oorzaak van deze verstoringen? Is er onderhoud aan de gang? Of zijn dit technische storingen zo ja kan er meer uitleg worden gegeven dan alleen maar een terugmelding met daarin dat het weer werkt? Als het onderhouds acties zijn waarom worden die niet in de nacht uitgevoerd?

Ik hoor graag

Mvg Rob

Hoi @datakrom, welkom op onze community! Wat balen dat je verbinding zo vaak wegvalt, al helemaal op dat soort momenten!
Het is op afstand wat lastig vast te stellen waar de oorzaak zit. Hier via de community kan ik je daar ook niet heel goed mee helpen omdat het hier simpelweg langer duurt voor je reactie hebt.

In dit geval wil ik je aanraden toch even met ons te bellen op 0800-0402 als de verbinding wegvalt, mijn collega's kunnen dan meteen even meekijken!


Dat heb ik al een keer gedaan 0800-0402 bellen maar daar word ik niet wijzer van. Ja meneer de verbinding is down …. kunnen jullie aangeven wat het probleem is voor mijn understanding? ….. nee dat kunnen we niet meneer! Veder kom ik niet …  kijk als er wat meer uitleg komt dan kan ik er meer begrip voor tonen zonder duidelijk verhaal geeft het alleen maar meer frustratie.

Ik werk zelf voor netwerk bedrijf in engineering wij geven de klant altijd tekst en uitleg en komen bij een verstoring altijd met een raportage RFO. (Reason For Outige)

Mvg Rob

 


Ik zal even meekijken of ik iets kan vinden, in welke plaats woon je?


Alkmaar postcode 1817HK


 

Dit bedoel ik dus totaal geen uitleg wat het probleem was!


Inhoudelijk kunnen wij er weinig over zien maar ik lees dat er iets is met de stroomvoorziening in jouw centrale. Daar is nu een tijdelijke oplossing voor maar dit zal nog wel hersteld moeten worden denk ik. Ik heb geen idee hoe dat verder precies in z'n werk gaat of wanneer dat precies gaat gebeuren maar je zou daar nog wel bericht over moeten krijgen vóórdat het onderhoud uitgevoerd gaat worden.


Oke Thomas daar hebben we wat aan bedankt voor de info.

Kan je zien op welke centrale ik zit aangesloten is dat KPN Alkmaar Centrum?


Dat kan ik dan net weer niet inzien helaas


Reageer