Skip to main content

Nu iedereen thuis zit werken achter de schermen hebben we vaker dan ooit internet verbinding nodig.

Steeds valt de verbinding weg bij twee laptops een een mobiel.

Deze gebeurd niet bij een andere laptop een een andere mobiel in hetzelfde kamer gebruikt.

Dus de positie en de snelheid telt niet.

Waar kan het probleem zitten?

De laptop vindt geen probleem, en als de verbinding weer terug is, en de probleemoplossing van de kpn draait, vind natuurlijk niets.

Wat kan ik nog meer doen?

Hoi @Marcel7064. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat de internetverbinding steeds wegvalt op jouw laptop en mobiel. Maak je direct een WiFi verbinding met jouw ExperiaBox of heb je nog andere apparaten (versterkers) in jouw netwerk. Heb je de mogelijkheid om een verbinding te maken met een ander wifi netwerk om te bekijken of het probleem in de laptop/mobiel zit of de ExperiaBox? 

Zou je jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik vanuit deze kant iets bijzonders tegenkom. Ik hoor graag van je!


Hoi @Marcel7064. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is dat de internetverbinding steeds wegvalt op jouw laptop en mobiel. Maak je direct een WiFi verbinding met jouw ExperiaBox of heb je nog andere apparaten (versterkers) in jouw netwerk. Heb je de mogelijkheid om een verbinding te maken met een ander wifi netwerk om te bekijken of het probleem in de laptop/mobiel zit of de ExperiaBox? 

Zou je jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor jou uitzoeken of ik vanuit deze kant iets bijzonders tegenkom. Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer