Skip to main content

Ik heb sinds vrijdag 15 september  een haperende experia box v 10 

 

Wifi valt uit telefoon valt weg en internet is weg en interactieve tv stottert 

 

Hij is al opnieuw opgestart door kpn  maar er veranderd niks op het opnieuw opstarten en software update van de tv kastje helpt ook niet 

Dag @claudje47 , heb je glasvezel of koper?


Ik heb geen glasvezel alles is bekabeld 


Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zo ja doe dat een keer. Ga dan naar status en dan naar geavanceerd.  Van geavanceerd zou ik graag een screenshot zien. Gaat dat lukken?


Ik weet niet hoe je daat inkomt 

Hij is gisteren al  door jullie gereset  en dan doet hij het 5 minuten en dan gaan de lampjes naar rood en staat er sevice  en dan slaat hij weer vast 


HoI @claudje47 . Dat klinkt allemaal niet goed.

Is er ondertussen al verandering in de zaak gekomen? 


Op het moment doet hij het weer nog even afwachten  


En hij begint nu weer te stotteren en vast te lopen mn tv 


🤬🤬🤬


Een rood lampje geeft vaak aan dat er een storing is tussen het modem en de centrale.  Ik denk dat er wel een monteur nodig is.


Ja dat ga ik nu ook denken want hij is vanacht  de hele tijd en nu nog steeds aan het rood en oranje knipperen  alles ligt eruit  geen tv geen internet  geen wifi  


Bel de klantenservice 0800-0402. 


Ja heb ik gedaan meteen ik krijg een nieuwe experiabox 


Nieuwe modem   valt ook uit  echt he wordt er niet goed van 


@claudje47 . Dan is er waarschijnlijk méér aan de hand. Heb je nog contact gezocht met 0800 0402? 

Anders wil ik voorstellen dat ik die lijn eens ga doormeten. 


Ja ik heb contact gehad en die blijven erbij dat die nieuwe modem goed is  maar ik heb ook gezegd dat hij uit valt hun zeggen dat dat niet kan ik wordt hier een beetje moe van 


Kun je de lijn  doormeten  ik heb het idee dat ik zelfs de download snelheid niet eens meer gehaald wordt  hij hapert weer


Hoi @claudje47 . Ik zie een omruil in het systeem staan. Klopt het dat je tóch een nieuwe modem hebt gekregen?


Ja dat klopt maar die valt ook soms uit en er zou een monteur komen maar die is niet geweest  krijg ik een SMS we hebben je gemist je was niet thuis  Ik ben de hele dag thuis geweest  hij zou van 17 en 21 komen niemand geweest 


Wat merkwaardig.  Kan het nog zijn dat de monteur bij de verkeerde deur heeft gestaan? Is het misschien wat lastiger te vinden? Mijn advies is sowieso om opnieuw 0800 0402 te bellen om de afspraak opnieuw te plannen. 


Ik had de afspraak verzet naar zaterdag morgen maar ook weer niemand geweest er staan maar 2 huizen in de straat dus dat kan toch niet zo moeilijk zijn 


Opnieuw een afspraak voor morgen 4 oktober  gemaakt nu ff afwachten of ze me kunnen vinden  want   het blijft hetzelfde 


Schijnbaar moet ik een modem hebben wat v 12 is  maar nee ik heb een v 10 en die laait nog traag ook  voordat ik internet krijg


Nu had ik een medewerker aan de telefoon gehad en toen ik vroeg of de lijn na / door gemeten  kan worden   vroeg ze me of ik  wel goed was want dat had ze nog nooit van gehoord   pfffff

 

We wachten af  alles blijft uit valken gisteren was het zelfs de digitenne die het ook niet meer deed 


Het probleem ligt niet bij ( ons ) de klant  het probleem ligt aan in de kabel van het kpn huisje  naar ons de klant  

 

Nu hopen dat het wordt opgelost 


Nu had ik een medewerker aan de telefoon gehad en toen ik vroeg of de lijn na / door gemeten  kan worden   vroeg ze me of ik  wel goed was want dat had ze nog nooit van gehoord   pfffff

 

We wachten af  alles blijft uit valken gisteren was het zelfs de digitenne die het ook niet meer deed 

Bizar.   

Het probleem ligt niet bij ( ons ) de klant  het probleem ligt aan in de kabel van het kpn huisje  naar ons de klant  

 

Nu hopen dat het wordt opgelost 

Nou. dan is in ieder geval geconstateerd waar het aan ligt. Hopelijk gaan ze dit snel op kunnen lossen. 


Reageer