Skip to main content

Sinds enige tijd werkt de automatische wifi verbinding slecht. Met enige regelmaat geeft mijn telefoon dan aan dat er geen verbinding gemaakt kan worden of dat het ip adres niet gevonden kan worden. Ik moet dan de box opnieuw opstarten en handmatig de verbinding tot stand brengen. Ook op mijn andere apparaten( desktop, laptop, tablet) is de verbinding slecht. Veel internet pagina's kunnen dan niet bereikt of geopend worden. Er lijkt een verband te zijn met vooral internet pagina's die KPN gerelateerd zijn.

Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

Welkom op het forum @Rudi68!
Je zou even je modem kunnen proberen te resetten naar fabriek instellingen, indien je glasvezel hebt haal ook even dit kastje 2 minuten van het stroom.

Mocht dit niet helpen, bel op het moment van storing de klantenservice, dan kunnen ze de lijn uitlezen.
Telefoonnummer KPN: 0800-0402 (gratis)
 

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.

  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

  3. Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan. Onderbreek hem niet.

Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

Of via

 

Laat ons je modem resetten

Reset je modem automatisch. Log in met je KPN ID en we resetten je modem op afstand.
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm


.


.

Welkom op het forum @Rudi68!
Je zou even je modem kunnen proberen te resetten naar fabriek instellingen, indien je glasvezel hebt haal ook even dit kastje 2 minuten van het stroom.

Mocht dit niet helpen, bel op het moment van storing de klantenservice, dan kunnen ze de lijn uitlezen.
Telefoonnummer KPN: 0800-0402 (gratis)
 

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.

  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

  3. Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan. Onderbreek hem niet.

Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

Of via

 

Laat ons je modem resetten

Reset je modem automatisch. Log in met je KPN ID en we resetten je modem op afstand.
https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-reset-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm

Dank voor de oplossing SaltyBart,

Na het resetten van de modem tot op heden geen problemen meer gehad!


Reageer