Skip to main content

Ik ben niet weer aangesloten heb 2 dagen terug betaald.

Er staat binnen 2 uur maar nu al 2 dagen

 

Wie kan mij helpen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Welkom @Lars32 

Ik wil je eigenlijk aanraden om contact op te nemen met de afdeling die de betalingen afhandelt: zij kunnen direct de status checken. Je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections


Welkom @Lars32 

Ik wil je eigenlijk aanraden om contact op te nemen met de afdeling die de betalingen afhandelt: zij kunnen direct de status checken. Je bereikt ze door te bellen naar de klantenservice via 0800-0402 en te vragen naar de afdeling Collections

Uhh…. Je reageert op een bericht van 4 jaar geleden?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


De moderator heeft het bericht afgesplits, en een eigen topic gemaakt voor Lars

😀 mijn bericht was niet mee verhuist

 

*Admin: het staat er nu bij 


Hoi Lars, welkom op het forum! De kernvraag hier is hoe heb je betaald? Als je dat via een iDeallink hebt gedaan die je via ons hebt gekregen, dan wordt je (op werkdagen voor 22:00) binnen 2 uur weer aangesloten, anders de volgende dag. Als je echter handmatig betaald door het zelf over te schrijven, dan kan het wel een paar dagen duren. Dit omdat wij dan pas weten dat je betaald hebt als het geld ook binnen is. En afhankelijk van wanneer je betaalt en welke bank je hebt kan dat 3 tot 5 werkdagen duren voor we het geld hebben. En dus ook zolang tot we je weer aansluiten.

Dus, als je handmatig betaald hebt is het even afwachten. Als je wel via iDeal betaald hebt, neem dan even telefonisch contact op met 0800-0402, de collega's daar kunnen nakijken waarom je nog niet weer aangesloten bent en je eventueel doorverbinding met de financiële afdeling als dat nodig is.