Skip to main content

Beste KPN-medewerker,
 

Er is een onterechte afschrijving op mijn rekening gedaan. Ik heb jullie gebeld over die afschrijving. Het blijkt dat iemand mijn rekening heeft opgeven voor een abonnement. Jullie oplossing is: 

Het abonnement laten doorlopen en ik moet elke maand het bedrag storneren.(terugboeken)

Ik vind het onacceptabel. Zou iemand mij hier mee kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Beste @Julisca, welkom! Ik kan me voorstellen dat je daar niet bepaald op zit te wachten, inderdaad. Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw postcode + huisnummer en in de ‘persoonlijke opmerkingen’ de omschrijving van internetbankieren en jouw rekeningnummer plaatsen? Al deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik kijk wat ik voor je kan doen. 


Beste Marcia, Bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn gegevens aangevuld.


Yes, bedankt! Ik heb geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Nu heb ik een mail gestuurd met het verzoek om contact met ons op te nemen. Mochten we vandaag of morgen niets horen, ga ik kijken wat ik nog meer voor je kan doen. 


Ik zie dat het rekeningnummer niet gewijzigd is nog, heel erg vervelend. Wel zie ik gelukkig dat de factuur gestorneerd is. Ik ga een melding bij onze Security afdeling hiervan doen, zodat zij het verder op kunnen pakken. Daarbij zal ik ook jouw e-mailadres vermelden. Mochten mijn collega's nog vragen hebben, dan nemen ze contact met je op.