Skip to main content
Vraag

Reminder ontvangen dat ik mijn apparatuur moet terug sturen maar dat heb ik al gedaan

• February 11, 2026
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Ik heb van KPN een reminder ontvangen dat ze nog wachten tot ik mijn modem terug stuur. In de mail staat dat ze wel mijn TV ontvanger hebben ontvangen, maar nog wachten op het modem. Dit modem (een Fritzbox) heb ik in dezelfde doos gedaan als de TV ontvanger dus die zou gewoon door jullie moeten zijn ontvangen. Wat nu? Ik heb het verzend bewijs nog wel bewaard, maar daar kan je natuurlijk niet zien wat de inhoud was van het pakket.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 11, 2026

Beste ​@Wne het verzendbewijs gewoon heel goed en heel lang bewaren om op verzoek te kunnen tonen.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Wne, 

Welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! 

Mijn advies: bewaar dat verzendbewijs goed. Ook al staat daar inderdaad niet op wat er precies in het pakket zat, het is wél het bewijs dat je het retourpakket hebt verstuurd. Het kan namelijk voorkomen dat we soms wat achterlopen met het ontvangen en administratief registreren van retourpakketten. In dat geval lijkt het in het systeem alsof het modem nog niet is teruggestuurd, terwijl het pakket al wel bij ons binnen is (of onderweg is geweest in hetzelfde pakket als de TV-ontvanger). Wanneer heb je het precies retour gestuurd? Geen zorgen hoor uiteindelijk komt het goed, wij kunnen dit in het systeem altijd terug halen!