Skip to main content

Beste, ik wil graag weten hoe moet ik doen om superwifi terugsturen. Het is geen oplossing voor ons. Ik zie graag uw reactie tegemoet. Groeten, Alberto 

Hallo @Alberto17  Je hebt een bedenkperiode van 14 kalenderdagen na ontvangst.

Binnen die tijd kan je de bestelling annuleren en de spullen kosteloos retourneren. Lees vooraf goed hoe je dit doet.

Terugsturen? Eerst bellen!

Bel met Ceva Logistics. Vraag naar de retour- of terugstuurinstructie van KPN apparatuur per post. Je hebt je bestelnummer nodig. Deze vind je in de bevestigingsemail van de aankoop of op de factuur.

(bron: KPN website)


Hallo @Alberto17! Welkom hier en leuk dat je je vraag hier stelt. Jammer om te horen dat de KPN SuperWifi geen oplossing biedt. RBxx slaat de spijker op zijn kop. Als je op de linkjes drukt in zijn tekst, dan kom je terecht op onze website waar alles wordt uitgelegd. Veel succes!
Laat je het weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? 

 


Beste, 

Ik heb ceva logistics gebeld en wordt verteld dan deze superwifi punt is niet via zijn webshop gekocht dus kan ik via hun niet retourneren. Het wordt gevraagd contact met jullie nemen om deze apparat naar kpn terugsturen. Kunnen jullie laat me weten hoe moet ik dat doen? 

Ik zie graag jullie reactie tegemoet 

Groeten, Alberto 


Hallo @Alberto17 , als je de spullen in een lokale KPN-winkel hebt gekocht kun je deze binnen 14 dagen weer bij dezelfde winkel inleveren in de originele verpakking en krijg je via retour-pinnen je geld weer terug.

 


Hallo @JanD ,ik heb de superwifi 1 maand geleden ontvangen. Tot vorige week kunnen wij niet testen. Ict er is erbij moeten komen en nu blijkt dat jullie ons verkeerd advies hebben gegeven. Ik heb het via onze nieuwe overeenkomst ontvangen, geen fisiek winkel maar gestuurd met post nl.

Ik zie graag jullie reactie tegemoet 

Groeten, Alberto 


Inderdaad, alle opties staan op de link (bron: KPN website) die al in mijn eerste reactie stond (bruikleen, winkelaankoop, webshop, mobiele telefoon, defect ontvangen)

Aha, zie nu jouw reactie. Je hebt dus gebruik gemaakt van de aanbieding voor nieuwe klanten en i.p.v. een aantal maanden korting gekozen voor de Super Wifi? Dan is het aan KPN @Lisa wat hiervoor de juiste weg is.


@RBxx eigenlijk niet ik wou 2 super wifi (een draadloos) maar ipv ontvangen 1 en korting. Ook geen nieuwe klant, alleen van abonnement type veranderen. Ik hoop dat @Lisa kan mij helpen. Dank je wel 


Hallo @Alberto17 , als je denkt dat je er niets aan hebt, kun je ze op Marktplaats zetten, bruto kosten ze nieuw € 199,- je zou er minimaal de helft voor moeten kunnen beuren, er zit 2 jaar garantie op.

 


Hallo @JanD , erg leuk, ik heb deze gekocht onder de advies van kpn, 10 minuten gebruiken en nu kan ik niet retourneren? Markplaats zetten? De helft? Is deze de manier dat kpn business maakt en geld verdienen? Goede service van kpn zal deze geadviseerd apparat laten retouren. 


Tja... je kunt ze binnen 14 dagen retour sturen. Maar als je ze eerst 3 weken in de doos laat zitten, dan is die 14 dagen voorbij natuurlijk.

Maar goed, misschien kan @Lisa nog wat doen. Al ben ik bang dat het moeilijk word...


Begrijp ik helemaal @Nick83 maar omdat bij mij niet sterk genoeg signaal krijgen, moet ik mijn ict er laten komen. Ook niet vergeten dat mijn nieuwe contract begon 2 juni, maar heb ik eerder ontvangen. En als eigenaar van restaurant tijdens de corona heb ik heel veel andere dingen in mijn hoofd.

Ik had 2 superwifi besteld, alleen 1 ontvangen en korting, meerdere keren contact genomen met kpn, zullen ze ze beste doen om een 2de te sturen, nooit meer van gehoord 


Hmm.. raar, 1 SuperWifi. Of bedoelt u 1 set van 2?

U wilde ze toch niet in uw restaurant gebruiken om uw gasten van WiFi te voorzien? Want dat hadden we u hier op het forum al wel kunnen vertellen dat ze daar niet zo geschikt voor zijn.


Heel raar idd, maar alleen 1 superwifi punt ontvangen, geen set, terwijl ik zei dat sowieso had ik een draadloos nodig voor onze terras.

Bedoeling van superwifi was om wifi signal ontvangen in onze terras aan de kant. Alleen om bestellingen te sturen vanaf de tablet naar onze kassa systeem 


Dag @Alberto17! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zou graag met je meekijken namelijk wat er precies is toegestuurd, door wie. Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. Ik hoor graag van je!


Bedoeling van superwifi was om wifi signal ontvangen in onze terras aan de kant. Alleen om bestellingen te sturen vanaf de tablet naar onze kassa systeem 

Ok. Ik snap het. Is het met andere apparatuur wel gelukt?


Hoi @Lisa , ik heb het gedaan. Alleen onze abonnement is klein zakelijk, niet privé als het wordt gevraagd bij klantnummer. Bestelling is gestuurd op naam van ***

*admin: naam verplaatst naar profiel


@Nick83 uiteindelijk hebben wij een access point geïnstalleerd. Het doet perfect, goed bereik. Probleem opgelost 


@Alberto17 Ik heb de collega (zakelijk) in kwestie even een mail gestuurd met de vraag wat de bedoeling is/was m.b.t. de SuperWifi-punten. Het verkeerde pakket is toegestuurd waardoor je maar één Wifi-punt hebt ontvangen. Jullie hebben het dus nooit goed kunnen testen. Ook betwijfel ik of de versterker ‘gekocht’ moest worden, want in de analyse van de collega staat dat ze in bruikleen(gratis) verstuurd zouden worden?
We moeten even wachten op de reactie/groen licht van de collega.

Fijn trouwens, dat jullie in tussentijd een oplossing hebben gevonden voor goede wifi-verbinding op het terras! 


Hoi @Lisa , op het factuur van 14 juni staat eenmaligekosten (extra superwifi punt) van een bedrag van 99€


@Alberto17 Ik heb helaas geen reactie ontvangen van mijn collega, dus we lossen het zelf op. Ik ga de €99,00 voor je vergoeden en stuur een retourdoos je kant op. Zodra je de retourdoos ontvangen hebt, mag je het SuperWifi-punt onze kant opsturen. De €99,00 zie je terug op het factuur van de maand Juli. Ik moet er bij vermelden dat dit een uitzondering is. Wij hebben je immers voorzien van (onvolledige) apparatuur, waardoor je het niet goed kon testen. 
Als we wel twee punten hadden toegestuurd, dan had dit de oplossing kunnen bieden voor je terras.
Je ontvangt de retourdoos binnen 5 werkdagen. Als het goed is zat er een retoursticker in de doos, klopt dit? Deze sticker mag je op de doos plakken. Wij laten de betreffende partner weten dat het artikel (terecht) buiten annuleringstermijn wordt geretourneerd.  
Als je nog een vraag hebt, dan hoor ik het graag. 


Hoi @Lisa , dank je wel voor je reactie en jouw hulp. Ik waardeer wat heb je voor ons gedaan. Ik moet ook melden dat er was geen retour sticker in de doos. Kan je mij laten weten waar moet ik deze retourneren? Ik maak zelf een sticker. Hoor graag van je.

Groeten, Alberto 


@Alberto17 Graag gedaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het even moet navragen, want ik weet niet precies waar dit pakketje thuishoort:sweat_smile: . Je hoort morgen en uiterlijk zaterdag van me! :smile:


Dag @Alberto17 Veel later dan zaterdag wil ik je toch nog even melden dat je de versterker mag retourneren aan ons standaard serviceretouren adres. 

KPN Serviceretouren
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen a/d Rijn
 

Zou je op de doos willen schrijven dat er een Super Wifi in zit? Als je het pakket hebt opgestuurd, mag je een foto maken van het bewijs van verzending en deze mailen naar Forum@kpn.com.
Ik ga de kosten in mindering brengen. Deze zie je terug op de factuur van de maand juli! 

Laat het maar weten als het is gelukt! 

 


Hoi @Lisa ,dank je. Ik had een retourdoos ontvangen van de week. Al geretourneerd. Dank je voor je hulp. Fijne weekend 


@Alberto17 Goed om te horen. Laat je het weten als ik nog iets kan betekenen? De credit staat in het systeem. Fijne zondag verder


Reageer