Skip to main content

Helaas heb ik ook een herinnering ontvangen met het verzoek de apparatuur terug te sturen. Deze zijn al teruggestuurd maar i.v.m. onze emigratie volgende week wil ik alles graag in orde hebben. Kunnen jullie zien of de apparatuur inmiddels ontvangen is? Of kan ik het verzendbewijs ergens naartoe uploaden?

Hoi @Martin Nederland. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze herinnering hebt ontvangen nadat je al het apparatuur al retour hebt gestuurd. Het lijkt erop dat het elkaar heeft gekruist. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit doorgeven aan onze logistieke afdeling. Ik hoor graag van je!


Hai Vikash, De gegevens zijn aangevuld. Bij voorbaat dank


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb dit zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Mocht je toch nog een herinneringsbrief ontvangen, dan kan je deze als niet verzonden beschouwen. Ik wil je wel vragen om het verzendbewijs nog heel even te bewaren, voor het geval dat onze logistieke afdeling daar naar gaat vragen.Â