Skip to main content

Op 1 augustus kreeg ik een afspraak voor 26 augustus voor het aansluiten op glasvezel, op 15 augustus krijg ik een afspraak voor 6 september maar niet dan die ander vervallen is. Proberen te bellen maar 2 maal 20 minuten in de wacht gezet. Lees dat dit vaker voorkomt, Roamler levert een wanprestatie maar de KPN weer daarvan dus die levert ook een wanprestatie. Waar kan ik een klacht indienen?

Ik kan Roamler niet bereiken via het nummer dat ik zowel op papier als digitaal (e-mail) heb ontvangen. Het telefoonnummer van Roamler reageert alleen met een muziekje. 


Ik kan Roamler niet bereiken via het nummer dat ik zowel op papier als digitaal (e-mail) heb ontvangen. Het telefoonnummer van Roamler reageert alleen met een muziekje. 

Hallo @Taai Gevecht in mijn beleving heb je met onderaannemers niets te maken, maar wel met www.kpnnetwerk.nl, die zijn verantwoordelijk.

 


@JanD , Ik denk dat Netwerk hier ook niet het bedrijf is dat je moet hebben, ik begrijp dat daar zuidelijk Roamler de mensen op glas aansluit die al in huis ligt, maar ze gaan hetzelfde doen als Guidion bij Telfort nog wel eens deed, gewoon niet op komen dagen en daarnaast ook niet bereikbaar zijn.


Momenteel heel veel klachten over Roamler.

 

De KPN-moderator schrijft : 

Inhoudelijk kunnen jullie hierover toch het beste even telefonisch contact opnemen met Roamler op 020-7219405 op werkdagen van 09:00 t/m 17:00

 

Ik heb zelf nog wat andere contactgegevens gevonden :

Roamler NL

Zakelijke vragen
Retail: salesNL@roamler.com
Tech: sales@roamlertech.com
Care: care@roamler.com

Support vragen (voor Roamlers)
Retail: NLsupport@roamler.com
Tech: support@roamlertech.nl
Care: caresupport@roamler.com

Roamler HQ
NDSM-plein 20-26
1033 WB, Amsterdam.

Telefoonnummers
Retail: +31 20 82 025 80 
Tech: +31 20 82 025 50 
Care: +31 20 32 033 76


Hallo allemaal!

Na wékenlang tobben teneinde contact - vanuit het buitenland - te leggen met KON of ROAMLER, ben ik op jullie forum terechtgekomen. Ik kan geen slechter - NOTA BENE - communicatiebedrijf in dit land noemen dan KPN. Ze communiceren niet en bieden de klant ook geen enkele mogelijkheid tot communicatie aan. Waarschijnlijk zit er één (beklagenswaardige) telefonist(e) op hun 0800-0402 nummer (dit nummer is niet bereikbaar vanuit het buitenland!), waardoor je ongeveer 2 weken vakantie moet opnemen om uiteindelijk haar/hem een keer aan de lijn te krijgen. En dan nog - alhoewel telefonisch contact al een godswonder is - kan die uw probleem waarschijnlijk niet oplossen. Er is op internet geen enkel contactnummer voor Nederlanders in het buitenland te vinden, noch een mailadres, noch een chatmogelijkheid, kortom; NIKS NOPPES NADA, pure KPN-kwaliteit!! Ik ben nu na 6 weken frustratie klaar met dit waardeloze bedrijf. Wàs ook geen klant van hen, maar zoals het ern roifvis betaamt; ze kochten mijn fijne vorige provider weer op. Dit gebeurde mij jaren daarvoor idem dito en nu zit ik opnieuw in die KPN-prut. Waarschuw iedereen niet in die KPN-fuik te trappen! Een bezorgde Nederlander.


@Joupy En welke fijne provider was dat als ik vragen mag, volgens mijn gegevens is dat overnemen al wat jaartjes terug geweest dat de laatste er bij gekomen is.

Doel je op XS4ALL, die is al sinds medio jaren 90 eigendom van KPN, sinds kort opgeheven en in de KPN structuur onder gebracht.

En slechter communicerend communicatie bedrijf, ik heb het idee dat er weinig verschil meer in zit sinds KPN ook afgezakt is naar het afvoerputje, voorheen ging het nog wel maar sinds die spanjool aan het roer heeft gezeten, nou nou, dag goede service.


@Joupy 

Heb je vanuit het buitenland al gebeld met +316 1200 1200? Dit is een actueel nummer :slight_smile:

Niet alle afdelingen zijn geopend in de avond/nacht, je krijgt eerst een menu waar je aan kunt geven waarom je belt en afhankelijk daarvan word je wel of niet doorverbonden met een medewerker. Als je onze hulp nog kunt gebruiken, mag je je vraag ook wel hier stellen hoor, dan kijken we wat we voor je kunnen doen!


Hallo! Ter beantwoording van je vraag; voorheen had ik een TOP-provider; CompuServe. Uitmuntende service, zeer goede prijs/kwaliteits verhouding, dus een heel plezierige provider. Die werd overgenomen door Telfort. En jawel, ik moet het toegeven, ook dàt blijkt weer een onderdeel van die grote roofvis KPN. Ook Telfort bleek na verloop van tijd regelmatig een drama; slechte en zeer trage internetverbinding (veel minder dan ik had behoren te hebben) en een steeds slechter wordende klantenservice. Maar, nog wel bereikbaar. Nu neemt dat KPN weer helemaal alles over en ja, dan weet je het wel. De internetfora voor klachten over bedrijven buitelen over elkaar, KPN schittert daar op eenzame hoogte (75 % zeer slecht, op een andere site zelfs 88% zeer slecht). En dan heb ik er nog maar 2 bekeken. Maar ook in eigen kring hoor ik hetzelfde treurnisverhaal. Enfin, ik ga op zoek naar beter. Wie 'n goede tip heeft mag het zeggen!;-)


Dus jij zat bij Compuserve, dat in 2009 door AOL, die Amerikaan werd afgestoten en toen door KPN is opgekocht en onder is gebracht in Telfort die ook van KPN was, dat is meer dan 12 jaar geleden en dat had je dus kunnen weten.

Telfort thuis is eigenlijk de samenraapsel van alle KPN overnames op thuis internet gebied in die periode, Telfort was een samenwerking tussen de NS en Brittisch Telecom voor het vaste telefoon net, geen succes gebleken en ook over genomen door KPN en uiteindelijk omgeturnt naar een complete aanbieder.

En daar heb jij dan 10/12 jaar bij gezeten tot men het samenvoegde met mamma en het merk werd opgeheven, je hebt dus tijd zat gehad om bij een ander terecht te komen.

Maar een andere, T-Mobile, ook ellende, Ziggo, ook niet alles als het niet werkt, Delta, nou ook hopeloos volgens de verhalen, en ga zo maar door, net welke klaag site je pakt.

Dus nee, ik als tevreden Ziggo klant kan je geen andere aanraden, ze hebben allemaal wat.


Hallo en dank voor je snelle respons. Ja, ik ben zelf niet zo'n ster qua uitvinden welke provider en alle zaken waar je op moet letten enz. Je weet hoe dat gaat, je staat ineens voor een voldongen feit en daar moet je het dan maar mee doen. Maar beter is het er sinds CompuServe niet op geworden nee. En nu zijn we dan beland in 'kiezen tussen poep of pies' excusez les mots... Treurig! Maar dank voor de support!;-)


Ik was een boos dan wel teleurgesteld bericht aan het typen, maar toen kreeg ik zowaar een medewerkster van Roamler aan de lijn die me door het digitale labyrint heeft geleid. Afspraak gelukt! |Het is een kwestie van engelengeduld. Nu maar hopen dat de monteur op de afgesproken tijd ook echt komt.

Ik heb de dame aan de lijn nog gevraagd of ze wel eens kennis neemt van de bijdragen aan dit forum. Nee dus - dat is helemaal van KPN. Ik zei nog: wees maar blij dat u de klachten niet hoeft te lezen. Ze kon er wel een beetje om lachen.

Sterkte voor allen!


Ik heb maar één tip voor mensen die met Roamler willen bellen: het muziekje voor de ‘wachtenden’ op de loudspeaker zetten en onderhand iets anders gaan doen. En dan zou het wachten best eens kunnen worden beloond.