Skip to main content

Hallo,

bericht gehad dat de aansluiting actief is.

Problemen met het blauwe klepje op het aansluitpunt, deze zelf maar open gezet anders kon ik het zwarte kastje er niet overheen schuiven.

Dat gedaan (en hij klikte vast) en verder aangesloten zoals beschreven. Helaas rode lamp bleef branden en op de app werd aangegeven dat de aansluiting niet actief is.

wat nu?

Haal de stekker van glasvezel kastje 2 minuten van de stroom als dat niet helpt kun je morgen de klantenservice bellen 0800-0402 en dan aangeven dat je storing hebt 


Hallo,

dat heb ik al verschillende keren gedaan…… helaas geen resultaat 

 


Hallo,

dat heb ik al verschillende keren gedaan…… helaas geen resultaat 

 

Dan morgen maar even bellen met de klantenservice vanaf 8 uur


Vandaag ruim 40 minuten met diverse mensen van DE kpn SERVICEDESK gesproken. Echt helemaal niets opgeschoten en er werd alleen maar gezegd dat ze niet voor me konden betekenen en dat we maar een monteur moesten nemen die het probleem zou oplossen. Kosten€75,-

SMS gehad dat ik aangesloten zou zijn maar de medewerkers konden daar niets mee, zelfs geen antwoord van “we zien dat er iets mis is gegaan maar volgende week is het geregeld” bv.

Nee ik vond dat er veel onkunde aan de andere kant van de lijn zat.

Kan gelukkig kosteloos opzeggen, zelfs 2 weken na aansluiting (als ze kunnen aansluiten) nu al spijt van de overstap, voorspeld weinig goeds.


@Gert055 dat is niet zo netjes van de personen op klantenservice, vul je forumprofiel aan met je adres, naam en je klantnummer zodat een moderator ziet wie je bent.

Ps het kan een paar dagen duren en als het niet binnen de 14 dagen wordt opgelost zou ikzelf ook de stekker uit de kpn trekken.


Hebben jullie ook problemen met het “krijgen” van een giganet glasvezelverbinding van KPN.

Het zou allemaal een week geleden al moeten werken maar tot op heden komt er geen signaal binnen. Servicedesk kan niet helpen, totaal geen kennis van zaken en ruim 40 minuten moeten wachten en ze handelen mijn klacht niet af want ze gaan door naar de volgende in de wachtrij!! Dit is mij letterlijk gemeld.

Hoe kan ik nu tot het grote KPN bolwerk doordringen dat er wat aan mijn klacht wordt gedaan. Hebben jullie een idee??

Lokken me met mooie beloften maar helaas, wat mijn moeder altijd al zei, als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat het ook ;-((

 

Admin: topics samengevoegd


Beste @Gert055, als het niet werkt dan sturen we natuurlijk een gratis installatiemonteur. Deze kan helaas pas op z'n vroegst donderdag 20 juli komen. Je krijgt hier nog een sms van. Mocht de monteur nou wél kosten in rekening brengen, heb je bij dezen van mij de bevestiging dat je de voorrijkosten vergoed krijgt. 


Hallo Marcia,

Dankjewel voor je bericht.

Eindelijk contact met de KPN. Ik zou erg benieuwd zijn wat voor kosten er dan gemaakt kunnen worden. Er komt geen signaal van jullie binnen terwijl het kastje geplaatst is.


Bij een storingsmonteur is de stelregel in principe: als het aan het klantdomein ligt, zijn de kosten voor de klant. Als het aan ons ligt, zijn de kosten voor ons. Bij klantdomein kan je denken aan: de stekker zit niet goed in het modem, er is een eigen router/splitter/switch gekoppeld die de problemen veroorzaakt etc. In dit geval ga ik er niet vanuit dat het in het klantdomein ligt, maar we zijn wel altijd verplicht om het erbij te vermelden.

 

Als je een installatiemonteur wilt, zonder dat je eerst zelf geprobeerd hebt om het aan te sluiten, brengen we ook 75 euro in rekening. In jouw geval heb je het geprobeerd, maar lukt het niet. Dan moet er gewoon iemand komen om de boel in orde te maken. Normaliter worden daarvoor geen kosten in rekening gebracht. Mocht dit onverhoopt toch zo zijn, krijg je die van mij terug.